Video je danas izuzetno popularan medij za razne namjene – i bez obzira imaš li osobni brend, tvrtku ili jednostavno želiš bolje komunicirati, video ti može pomoći.
U nastavku: tri tipa videa koja možeš snimiti za svoje poslovanje već danas i tako poboljšati svoju online prisutnost i komunikaciju s klijentima, naročito ukoliko želiš napraviti nešto upečatljivije od prolaznih sadržaja u sklopu kratkih videa koji brzo gube na popularnosti poput onih na TikToku i Instagram Reelsa.
Prvi i možda najvažniji video koji možeš snimiti je onaj koji predstavlja tvoju tvrtku ili obrt (ili čak brend). Ovaj video je savršen za prvu prezentaciju tvog poslovanja, bilo na web stranici tvrtke, YouTube kanalu ili društvenim mrežama poput LinkedIna i Facebooka. Cilj je da bude kratak, jasan i učinkovit – kao neki “elevator pitch” za tvoje poslovanje.
Na primjer, tvoj video može izgledati ovako:
“Bok svima! Ja sam Darko tj. punim imenom brenda Darko Mareš fotograf portreta u sklopu tvrtke Infinius d.o.o.. Glavno što nudim klijentima je vizualno predstavljanje kroz fotografiju i video, za pojedince, ali i za tvrtke koje žele bolju i kvalitetniju vidljivost online. Osobni pristup i usmjerenost na detalje osiguravaju vrhunsku kvalitetu za moje klijente.”
Drugi video koji bi bilo odlično napraviti je osobno predstavljanje. Ovaj video služi da predstaviš sebe kao osobu iza tvrtke ili brenda. Možeš ga postaviti na svoj osobni profil na društvenim mrežama (i povremeno ga iznova izvrtjeti) ili pak na web stranici u dijelu “o meni”. Ovakav video pomaže gledateljima da se poistovjete s tobom, bolje te upoznaju te da stvori osobniji dojam.
Na primjer, tvoj video može izgledati ovako:
“Bok svima, ja sam Darko Mareš i fotograf sam portreta. Najviše volim fotografirati ljude, nastojeći ih prikazati u najboljem svjetlu, onakvima kakvi zaista jesu. I meni je nekad bilo teško stati pred fotoaparat, pa dobro razumijem taj osjećaj nelagode. Zato se trudim svojim klijentima pružiti ugodno iskustvo fotografiranja i osigurati im fotografije koje im stvarno nešto znače.”
Treći tip videa je video odgovor na uobičajena pitanja ili upite koje dobivaš od klijenata. Ovakvi videi mogu biti super korisni jer omogućavaju brzu i osobnu reakciju na pitanja, što klijentima daje dodatni osjećaj brige i pažnje. Plus, video odgovori često ostavljaju jači dojam nego tekstualni odgovori. Možeš ih napraviti na brzinu u obliku video odgovora u porukama kao i unutar e-mailova.
Na primjer, tvoj video može izgledati ovako:
“Bok Lucija, Darko ovdje i hvala ti puno na pitanju o mjestu fotografiranja i cijenama. Što se tiče toga gdje radim, nema problema da dođem do Osijeka na fotografiranje, posebno ako ti je ambijent gdje radiš važan, tako da, iako mi je studio u Čakovcu, to nije nikakav problem. Što se tiče cijena, sve su vidljive na mojoj web stranici. Ali, rado bih da se čujemo oko detalja kako bismo se dogovorili kako sve to organizirati. Sutra i preksutra ujutro imam vremena, pa mi javi koji ti termin odgovara da se čujemo. Čujemo se i pozdrav!”
Nadam se da ti ovi savjeti pomažu u tome kako danas početi s ozbiljnijim video marketinškim sadržajem. Dodatno, kada snimaš vlastite videe, imaj na umu sljedeće:
Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.