Menu
5 izazova kod prepuštanja pisanja objava nekome drugome i kako ih prevladati
5 izazova kod prepuštanja pisanja objava nekome drugome i kako ih prevladati

5 izazova kod prepuštanja pisanja objava nekome drugome i kako ih prevladati

Kada odlučite povjeriti pisanje tekstova drugoj osobi, to može donijeti znatno olakšanje i omogućiti vam da se fokusirate na razvoj poslovanja ili druge projekte. Međutim, odluka da angažirate copywritera često je popraćena sumnjama i dilemama koje nisu uvijek beznačajne. U nastavku teksta donosim glavne brige i izazove zbog kojih angažiranje copywritera zna biti teže od očekivanog, kao i savjete kako ih prebroditi.

 

1. Hoće li copywriter zaista razumjeti vaš glas i ton brenda?

Kada netko drugi piše za vas, važno je da tekst zvuči autentično i u skladu s vašim brendom. Jedan od najčešćih izazova je pronaći copywritera koji razumije vaš stil i može prepoznati način na koji želite da vas publika doživljava. Stoga je briga da bi, unatoč kratkom upoznavanju s brendom, tekst mogao ispasti generički, potpuno opravdana.

 

Savjet: Jasna komunikacija i upute ključni su elementi za prevladavanje ove prepreke. Prije angažmana poželjno je dogovoriti probni zadatak ili kratki testni tekst koji će vam pomoći procijeniti koliko pisac “hvata” bit onoga što želite objaviti.

 

2. Kako procijeniti kvalitetu teksta kad ne znate sve tajne copywritinga?

Možda niste sigurni kako bi dobar copywriting trebao zvučati, posebno ako ste tek počeli ulagati u online prisutnost i sadržajni marketing. Riječima se lako može manipulirati, pa je ponekad izazovno razlikovati kvalitetu od prosječnosti.

 

Savjet: Pogledajte dosadašnje radove copywritera i obratite pažnju na tekstove koje je pisao za druge. Komentari i mišljenja njegovih klijenata mogu biti od pomoći, a bilo bi dobro i ako možete provjeriti postižu li njihovi tekstovi mjerljive rezultate.

 

3. Kako ćete znati da je copywriter pouzdan i da će ispoštovati rokove?

Pitanje pouzdanosti prioritetno je pitanje jer ništa ne frustrira više nego čekanje teksta koji je odavno trebao biti gotov. Tekstovi su često vezani uz kampanje s konkretnim datumima, pa njihovo kašnjenje može utjecati na rezultate i cjelokupan plan.

 

Savjet: Povežite se s copywriterom koji je otvoren za fleksibilan plan rada i pojašnjenje rokova. Ako je moguće, počnite s manjim projektom kako biste provjerili koliko je izvrstan u poštivanju rokova.

 

4. Postoji li način da izbjegnete osjećaj da “gubite kontrolu”?

Prepustiti tekst drugome može stvoriti nelagodu – odjednom se vaš osobni pristup i čitava priča vašeg brenda nalaze pod utjecajem tuđih riječi. Možda ćete se zabrinuti zbog mogućeg gubitka dosljednosti ili rizika da vaša poruka izgubi autentičnost.

 

Savjet: Postavite jasne smjernice, uzorke i smjer koji želite zadržati, a copywriteru dajte i konkretne primjere stilova koji vam se sviđaju. Redovite konzultacije mogu učiniti čuda, te na taj način postići da obje strane budu zadovoljne rezultatom.

 

5. Hoće li copywriter biti spreman prilagoditi se promjenama i dodatnim zahtjevima?

Ponekad trebate dodatne izmjene, a ako je suradnja fleksibilna, veća je vjerojatnost da ćete dobiti tekst s kojim ćete biti zadovoljni. Kod angažiranja prodajnog pisca neminovno se pitate je li spreman na prilagodbe, pa bi to bilo dobro saznati čim prije.

 

Savjet: Ugovorite broj revizija već u fazi pregovora. Dobri copywriteri svjesni su važnosti prilagodbe, te znaju da se klijentova vizija ponekad iskristalizira tek kada tekst “sjedne”.

 

Zaključak

Angažiranje copywritera korak je koji može donijeti veliku vrijednost brendu, ali razumljivo je da istodobno izaziva dvojbe i pitanja. Umjesto da brige budu kamen spoticanja, iskoristite ih kao vodič pri izboru idealne osobe jer kada odaberete onu pravu, tekstovi postaju privlačniji, efektniji i prilagođeniji publici.

 

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content