Menu
Gdje vam cure klijenti – znate li zašto je blog važan?
Gdje vam cure klijenti – znate li zašto je blog važan?

Propuštate li priliku? Prisutnost na blogu važan je dio Content marketinga (marketinga putem sadržaja).

Ona znači vidljivost Vas, vaših usluga, vaše vrijednosti koju prikazujete kroz sadržaj koji educira, inspirira ili pokreće – na akciju (kupnju, suradnju, angažman).

 

Ali…da biste se istaknuli, potrebno je ipak kvalitetno pisati.

Dobar blog je onaj koji je SEO optimiziran, što ga s vremenom pozicionira visoko na stranici pretraživača.

To znači – vidljiviji ste vašim potencijalnim klijentima koji upravo pretražuju prema nekoj riječi i pronalaze vaš blog. Time – povećavate vjerojatnost za prodaju.

Imate li unutar vaše web stranice kategoriju blog? Ako nemate – možda je to jedan od odgovora “gdje vam cure klijenti”.

 

Blog je zaista moćan marketinški alat.

Zašto?

  • Dugoročno daje rezultate

Kvalitetan blog koji se visoko pozicionira na pretraživaču godinama može stajati na toj poziciji i doprinositi angažmanu potencijalnih klijenata – koje kvalitetom napisanih riječi pretvarate u klijente. Neplaćenim putem. Kvaliteta se rangira visoko na pretraživaču.

  • Povećava broj posjetitelja na vašu web stranicu

Pravilnom upotrebom ključnih riječi, vanjskih i unutarnjih poveznica na vaše ostale blogove, proizvode i usluge i pravilnim postavljenim CTA dijelom (koji nije samo KUPI, preuzmi i slično) i sličnih “caka” povećavate broj posjeta na vaš web i/ili webshop.

  • Alat za promociju proizvoda i usluga

Na vrlo indirektan način pravi autor može prezentirati vaše proizvode i usluge unutar ostalog sadržaja na blogu. Ne direktno, ne napadno. Ciljano.

  • Prilika za kvalitetan način pružanja informacija

Blog je dužeg formata od običnog copyja i odličan je alat da se informira/educira klijente o temi povezanoj uz vašu djelatnost.

  • Način za istaknuti se

Ne pišu svi, ali sadržaja na pretraživaču ima mnogo, propuštate li priliku za istaknuti se tamo gdje vas klijenti traže?

  • Povezuje

Prava riječ – moćan je marketinški alat.

 

Marketing nije ono s čim ga se često pogrešno poistovjećuje, strogo prodaja, “reklama” (TV oglas), on je pružanje informacija, edukacija, vođenje klijenta.

Cilj je jedan – lojalan klijent koji nas preporučuje dalje. Onaj kojemu dajemo vrijednost. Vrijednost putem kvalitetnog SADRŽAJA.

Na kraju dana, vrijedi li?

 

Propuštate li priliku, niste aktivni putem bloga?

Pomažem vam pisati blogove na marketinški način. Jasno, korisno, inspirativno i prodajno. Ciljano.

 

___________________

Ja sam Katarina, marketingašica zaljubljena u pisanje.

Štedim Vam vrijeme – pišem na marketinški način za Vas.

 

Kako vam mogu pomoći?

Javite se za besplatne konzultacije.

Na:

 

 

 

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content