Menu
KAKO DA PRODAJEŠ ČAK I DOK SPAVAŠ
Selma Bleković
KAKO DA PRODAJEŠ ČAK I DOK SPAVAŠ

Većinu poslova u svakodnevnom životu možemo automatizovati da rade za nas dok mi spavamo.
Npr. naviješ mašinu da opere sudove ili veš i to po jeftinoj struji. Uključiš uređaj za sporo kuhanje da te ujutro dočeka gotov ručak ili ispečen hljeb. Tako isto postoje alati u biznisu koji ti mogu pomoći da prodaješ čak i dok spavaš. A ujutro kad se probudiš dočeka te prijava na radionicu, edukaciju, porudžbina ili čak i uplaćen novac na računu ako tako postaviš.

Nema onih dosadnih pitanja koliko to košta, kako preuzeti, kako poručiti, koje rezultate da očekujem i kada, da li je za mene…
Sve to može biti napisano na jednom mjestu i lako dostupno svim kupcima, klijentima koji dođu do tebe.

1. Šta je to što prodaje dok ti spavaš?

Prvo i najvažije – prave riječi. Te riječi su napisane tako da prate psihologiju ponašanja tvojih kupaca. I ovaj tekst će najefiksanije napisati odličan copywriter, zato što se sa lakoćom stavlja u poziciju kupca i tačno zna koje su njegove sumnje. Ne moraš da me angažuješ samo zato što ima preko 6 godina iskustva u digitalnom marketingu, imam iskustvo od 3 godine u direktnoj prodaji, certificirani sam copywriter i napisala sam 314 tekstova što u dužem, što u kraćem formatu.

Sjećaš se trenutka kada ugledaš nešto u izlogu, svjesna si da ti to treba, ali želiš ući u radnju da pogledaš sa svih strana, da opipaš, zamisliš uz što ćeš koristiti i kako, da li možeš platiti, do kad će biti dostupno…
Baš tako pravim riječima i ti opišeš važne detalje i postaviš na jednom mjestu, da odgovore na sva pitanja i sumnje koje tvoj kupac ima kada kupuje uslugu ili proizvod. Na taj način štediš vrijeme ali i navodiš prave razloge zašto da kupi sada i baš od tebe.

Proizvod je malo lakše opisati jer ljudi mogu brže zamisliti kako izgleda, dok je za uslugu malo duži proces. Ali se i za uslugu odlično opiše situacija da se klijent vidi kako iz tačke A dolazi do tačke B.
Kroz taj tekst navodiš što više razloga zašto da kupe baš od tebe, a ne nekog drugog. Naravno, koristiš istinite činjenice da ne razočaraš očekivanja tvog kupca ili klijenta, pa da na kraju napraviš najgoru reklamu.

Zatim se te prave riječi postave na landing stranicu ili prodajnu stranicu koja se tehnički izrađuje na web sajtu ili u nekom od email servisa. Ja lično koristim web sajt u WordPress-u i email servis MailerLite. Ovdje možeš pogledati primjer moje landing stranice.

Tehničku izvedbu možeš prepustiti iskusnim virtuelnim asistentima koji su experti baš za to.

2. Na koji način landing stranica prodaje za tebe?

Gdje god da se pojaviš bilo u online svijetu ili offline pozivaš ljude da informacije potraže na landing stranici. Ako pišeš ili neko drugi piše za tebe članke, blog, objave, newsletter ili bilo koji tekst koji je vezan za tvoju uslugu ili proizvod, postavljaš link do te landing stranice.
I tako ljudima pokazuješ tvoj izlog sa najljubaznijom prodavačicom koja ima prave odgovore na njihova pitanja.
A ti u međuvremenu radi što ti duši volja.

3. Kako da i ti automatizuješ tvoju prodaju?

Ako razmišljaš da automatizuješ tvoju prodaju, da prodaješ dok spavaš i da ljudi kupuju bez dodatnih pitanja, napravi landing stranicu da radi za tebe.

A ako ne znaš kako se pravi landing stranica i piše tekst za nju, tu sam da ti olakšam pisanjem pravih riječi ali i tehničkom izradom.

Zakaži 20 minutni sastanak da vidimo kako ti mogu pomoći klikom na link.

 

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content