Svi možemo pisati. OK – možda nije baš svakome ugodno, ne znamo kako početi….ali možemo naučiti vještinu.
Ipak, za SEO pisanje, potreban je taj neki „grif“. I ne radi se o kreativnom pisanju.
Radi se o marketinškom pisanju. Pisanju koje ima svrhu, plan.
Što nije SEO pisanje:
Kako neplaćenim putem do klijenata?
Jeste li čuli ikad da je Content kralj marketinga? To znači content(sadržaj) je onaj koji daje kvalitetu, onaj koji donosi klijente. Ali, ne bilo kakav, već kvalitetan.
Uspješno SEO pisanje je takvo planirano pisanje da vas Google ili neki drugi pretraživač rangira visoko među prve rezultate na tražilici – neplaćeno!
Tu ne govorimo o prvim pozicijama ispred kojih piše „Ad“ jer su one plaćene ili posebne kategorije na koje nemate utjecaja, već o pozicijama na pretraživaču u koji ne uložite centa. Dugoročno, kvalitetno pisanje se isplati. Sadržaj koji se rangira visoko na pretraživaču može godinama stajati na prvoj stranici.
Tko još lista 4,5,6,7…stranicu, možda ako pišete diplomski rad. Ne i klijent koji traži VAS, traži rješenje problema – odmah. A svi googlamo. Svi smo online.
Kako prepoznati kvalitetnog autora?
Nešto ovisi i o vašim kriterijima. Nismo i ne mogu biti svi naši klijenti.
Dobro je i ove kriterije uzeti u obzir:
SEO pisanje ne mora biti samo pisanje za vašu web stranicu. Na Googleu možete iskočiti i putem društvenih mreža kao npr. LinkedIn ili YouTube ili putem kvalitetnih članaka?
Ljude čitaju ljudi. Iako je veliki porast AI, kvaliteta je važna.
Propuštate li priliku?
Pomažem vam da sadržajem na jednostavan, edukativan, inspirativan i/ili prodajni način objasnite klijentima tko ste, što nudite i zašto da kupuju od VAS.
Na marketinški način.
Ja sam Katarina, marketingašica zaljubljena u pisanje, kako Vam mogu pomoći?
Pratite me na:
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.