Lični biznis, lični brend, posao po mom, rad za sebe, sama svoj gazda, preduzetnica – je misao koja se bar jednom javila svakom od nas. Za jedne je to bila samo misao, a za druge ideja koja ih je povela u istraživanje šta i kako bi oni mogli kreirati kao svoj biznis, lični brend, posao po svom.
Često, ljudi upadnu u zamku i traže ideje za biznis, njegov model, strategije, proizvode tamo negdje, među idejama i iskustvima drugih ljudi. A zaboravljaju, ili se kasno sjete, da to potraže u samom izvoru ličnog biznisa i brenda – u sebi.
Na početku i na kraju, mi smo srž i korijen našeg ličnog biznisa.
Istina, mi nismo samo naš biznis, već mnogo više od toga. Ali, kada kreiramo svoj biznis, toliko sebe utkamo u njega. Svoje snove, osobine, sposobnosti, vještine, znanja, iskustva, zatim svoje preferencije i vrijednosti. Zatim, oslanjamo se na svoj mindset (način razmišljanja), svoja vjerovanja, svoje samopouzdanje, motivaciju i navike da bi ga pokrenuli, izgradili, razvijali.
Dok kreiramo svoj biznis, kreiramo i svoj indentitet preduzetnice, istovremeno žonglirajući s ulogama žene, partnerke, ćerke, sestre, majke… A ako znamo bar jednu preduzetnicu znamo da biti preduzetnica ne podrazumjeva da radimo samo jednu stvar, jedan posao.
Nerijetko, preduzetnica je i glavna, a možda čak i jedina radna snaga biznisa, kreator poslovne strategije, kreator marketing strategije, kreator proizvoda i sadržaja, marketar, kopirajter, fotograf, snimatelj, dostavljač… Ulogama i poslovima kao da nema kraja. Neke čak i ne možeš imenovati jer su za tebe samo posao koji se mora obaviti – a nemaš kome da ga delegiraš (još uvijek).
Kakvu ulogu i značaj ima upoznavanje i osnaživanje sebe u ovom slučaju?
U ličnom biznisu, glavni, najvažniji i najveći kapital smo mi sami. Upoznavanje sebe nam daje uvid u to šta je ono što već imamo u sebi kao kapital koji možemo investirati i na čemu možemo izgraditi lični biznis.
Kroz upoznavanje sebe, pogotovo kroz upoznavanje svojih osobina, potencijala, sposobnosti, znanja, vještina, vjerovanja, vrijednosti, indentiteta i uloga, svoje svrhe – imamo na raspolaganju saznanje o tome šta nam može pomoći da kreiramo temelje biznisa koji je u skladu sa nama i zasnovan na našim snagama.
Istraživanje tih aspekata sebe daje nam uvid u to šta je naša posebnost, naša autentičnost. Ukratko, ono što će nas i naš biznis izdvojiti od drugih. Jer na kraju, što bolje razumijemo sebe, bolje razumijemo svoj biznis. Što bolje upravljamo sobom, bolje ćemo i upravljati svojim biznisom.
Upoznavanje sebe je istraživanje
To istraživanje traje i ne može se završiti za dan. Nekih stvari si već svjesna, a neke ćeš tek da osvjestiš. Najvažnije jeste da se pokreneš jer se najbolje i najefikasnije upoznajemo kroz primjenu i iskustvo. Idi korak po korak, dan po dan.
Pošto je upoznavanje i osnaživanje sebe veoma široka tema, odlučila sam da izdvojim 10 podtema koje je, po mom mišljenju, važno osvjestiti, spoznati i osnažiti. Napravila sam i checklistu sa ovim stavkama i možeš je preuzeti ispod i ištampati, da ti bude podsjetnik i podrška u tvom procesu upoznavanja i osnaživanja sebe. Listu možeš preuzeti – ovdje.
Na ovom istraživanju sa ciljem osnaživanja i upoznavanja sebe možeš raditi na razne načine i kroz razne tehnike, samostalno ili uz podršku stručnjaka, mentora i sl. Za početak, ovo istraživanje možeš započeti tako što ćeš istražiti i druge tekstove na mom blogu.
A ako si neko ko već sada zna da želi uroniti u sebe, istražiti, upoznati i osnažiti ono što nosiš u sebi i ono što može unaprijediti tebe i tvoj biznis, uz podršku grupe koja djeli isti cilj i vođstvo mentora, pozivam te da saznaš više o mom online programu Kroz riječi do sebe. Kroz riječi do sebe je 4-mjesečni online program na kom ćeš naći sve potrebne alate da se vratiš sebi, svojoj suštini i postaneš ona osoba koja ima aposolutno povjerenje u sebe, svoje sposobnosti, vrijednosti i mogućnosti. Za sve informacije o programu i prijavu na isti – posjeti ovaj link.
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.