Ako nas je Covid nešto naučio i dodatno potaknuo u virtualni svijet onda je to održavanje online evenata, raznih edukacija, predavanja, škole i slično. Mnogi su poduzetnici svoje poslovanje morali doslovce preseliti u virtualni svijet kako bi se prilagodili novom vremenu i opstali kao poduzetnici. Spoznali su prednosti online poslovanja te odlučili i nastaviti u istome tonu.
Ako si i ti jedan od njih, ovaj mini vodič je za tebe ako tek razmišljaš krenuti sa online eventima.
Prvo bi trebali odlučiti na kojoj ćete platformi emitirati svoj event, video streaming (kao što je Facebook Live) je najprikladniji format. U tom slučaju trebate alat koji će omogućiti integraciju s Facebook i YouTube platformama, interaktivnost pomoću chata, odjeljka za komentare i Q&A anketa.
Među takvim platformama najpoznatija je američka aplikacija Zoom. On u besplatnoj verziji nudi pristup do 100 sudionika no ograničeno vrijeme na 40 minuta, stoga je za edukacije ili radionice koje duže traju potrebno uplatiti Zoom Pro verziju, godišnju ili mjesečnu pretplatu ili angažirati asistenta za tehničku podršku koji će vam odraditi tehničke dijelove online eventa pa ne morate brinuti o vremenu.
Za prodaju karata koristi se platforma npr. Entrio. Druga opcija za naplatu edukacije ili webinara jest da nakon što se zainteresirani prijave preko obrasca za prijavu, podesite automatizirano slanje podataka za uplatu u obliku e -maila te nakon vidljive uplate, prenesete ga u mailing listu za slanje obavijesti i linka preko kojeg će pratiti vaš online event.
Kada ste razradili:
– temu i datum online eventa
– izabrali i podesili postavke platforme preko koje ćete održati event
– automatizirali prijave na event (G-obrasci, Jotform)
– isplanirali tekstove za objave na društvenim mrežama na kojima ste aktivni
– osmislili vizuale za najave vašeg eventa
– izradili feedback formu sa pitanjima nakon eventa
E tada ste spremni za objavu vašeg velikog događaja, vašeg online eventa.
Sastavni dio osjećaja „kao da ste tamo“ u online eventima je što bolji audio i vizualni doživljaj.
Evo nekoliko koraka koje morate poduzeti kako biste osigurali da vaša publika ostane angažirana:
⭐ Testirajte svoj video i zvuk prije događaja.
⭐Koristite kvalitetnu kameru i slušalice. No za početak, biti će sasvim dovoljno i ono što već posjedujete.
⭐ Svakako provjerite je li vaša internetska veza kvalitetna.
Ako loša WiFi veza uzrokuje da se predavanje prekida svake 3 minute, isprobajte direktno žičano povezivanje sa ruterom.
Idealno bi bilo dan prije eventa isprobati da li su sve postavke na Zoomu podešene prema vašim željama, isprobati dijeljenje ekrana, isprobati rad mikrofona i kamere te izvježbati vaš sadržaj kako biste znali da li ga treba skratiti jer ukoliko vaše izlaganje predugo traje, može postati zamorno za polaznike. Idealno trajanje je oko 1 sat te još 15 minuta za pitanja i komentare.
Rad s publikom uživo je nepredvidiv, pa probajte izvježbati:
⭐Gledajte u kameru. Publika će imati osjećaj kao da imate direktan kontakt s njima
⭐Upotrijebite alate za angažiranje: uključite dijeljenje zaslona, demonstrirajte dio teme, dodajte komentar na zajednički sadržaj, kreirajte anketu koju možete podijeliti sa publikom tijekom izlaganja, na kraju možete tražiti povratne informacije u chatu.
⭐Uključite i virtualno podizanje ruku kako biste mogli pratiti koliko je publika zainteresirana za vaš sadržaj.
Prilikom organizacije online eventa ima mnogo sitnih i tehničkih detalja na koje treba paziti kako bi sve prošlo glatko pa si uzmite dovoljno vremena kako bi sve proučili i. organizirali.
Želite li se rasteretiti dijela organizacije svojih online evenata, kako bi se mogli posvetiti kreiranju sadržaja, javite se za besplatne konzultacije da zajedno kreiramo vaše virtualno predstavljanje uživo.
https://calendly.com/milkovicdejana9/20min
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.