Menu
Ovo je uspješna strategija razvoja tvrtki za 2023.
Ovo je uspješna strategija razvoja tvrtki za 2023.

Uvod

Većina kompanija ima veliki problem rasti prema željenom cilju, a problem je u tome da ne znaju na koja pitanja odgovoriti. Kako koreliraju vaši ljudi s vašim ciljem? Kako procijeniti zadovoljstvo zaposlenika? Koliko pokušavate i koliko ste uspješni? Odličan rezultat ili ne, ovo su novi biznis imperativi za 2023!

Većina kompanija ima veliki problem rasti prema željenom cilju, a problem je u tome što ne znaju na koja pitanja odgovoriti

Većina tvrtki ima veliki problem s rastom do željenog cilja, a razlog je taj što ne znaju odgovoriti na prava pitanja.

Nije tajna da je malim poduzećima teško rasti brzinom koja ispunjava njihova očekivanja.

Zanimljiv podatak: Samo oko 3% malih poduzeća preživi više od pet godina i samo 1% dosegne 1 milijun dolara prodaje (izvor: U.S. Small Business Administration). Pa zašto tako malo tvrtki postiže rast?

Ovo je uspješna strategija razvoja tvrtki za 2023.

Kako koreliraju vaši ljudi s vašim ciljem?

Ljudi su najbolji izvor informacija. Oni razumiju svoje potrebe, navike i probleme. Dakle, kako koreliraju vaši ljudi s vašim ciljem? Kada shvatite kako se oni osjećaju u odnosu na vrijednost onoga što ste nudili, možete ispraviti greške i ne tako dobro povezati svoje proizvode sa potrebama korisnika.

Korisnicima je bitno da ljudska potreba bude u skladu sa životnom filozofijom tvrtke. Zbog toga je važno imati poslovnu politiku koja se zasniva na principima osobne i društvene odgovornosti prema okolišu. Ako je ta politika jasna i transparentna, ljudi će je prakticirati u svakodnevnom radu!

Kako procijeniti zadovoljstvo zaposlenika?

Kako procijeniti zadovoljstvo zaposlenika?

Zadovoljstvo zaposlenika može se procijeniti na različite načine, uzimajući u obzir isto toliko parametara. Najbolje je provjeriti koji su to parametri važni za svaki postavljeni cilj.

  • Promatranje radnog mjesta i prisutnosti viška obavljanja posla ili manjka posla
  • Razmatranje izgleda i ponašanja radnika
  • Utvrđivanje glasne ili tihe borbe s vlastitim manama ljudskog bića; koja je veća?

Koliko pokušavate i koliko ste uspješni?

Želite li znati koliko je vaša tvrtka uspješna? Želite li znati koliko promjena imate u svojoj organizaciji i koliko su one dobre? I želite li znati koliki je dio stope gubitaka i nedostataka uzrokovan problemima upravljanja promjenama.

Pa, mi možemo pomoći! Imamo sve ove odgovore za vas! U ovom ću članku objasniti zašto i kako smo došli do ovih informacija kako biste ih mogli koristiti kao temelj za daljnje rasprave s članovima vašeg tima ili kolegama.

Odličan rezultat ili ne, ovo su novi biznis imperativi za 2023.!

Vratimo se na početak. Riječ je o osobama koje su uspješno kreirale strategiju razvoja tvrtke, a pokazalo se da je to nešto što možemo učiniti i mi. Ako izaberete svoju firmu, moći ćete odmah početi sa strategijom razvoja i raditi na njoj bez obzira na okolinu u kojoj djelujete.

Najvažniji faktor za uspješne razvojne procese je voditelj odnosno lider koji treba biti sposoban vrednovati svaki segment poslovanja i postavljenih ciljeva te motivirati cijelu organizaciju za njihovo ostvarenje zajedno s vlastitim timom i izvorima financiranja (kako bi se pribavio potreban novac). Treba mu dati dovoljno slobodnog vremena da provede analizu poslovnih podataka te utvrdi moguće probleme u radnom procesu. Kada utvrdite problem, onda ga morate resolvirati! Lider mora imati viziju budućeg stanja u organizaciji te mjeriti rezultate svoga rada prema timovima (procesi) unutar organizacije.

Najčešći nedostatak organizacija jest nedostatak agilnosti da prati brzinu željenog rasta.

Agilnost je ključni faktor za uspješno poslovanje. Agilni lideri i voditelji su u stanju da se prilagode promjenama i trendovima na tržištu, što omogućava njihovim organizacijama da se brzo prilagođavaju i preuzimaju nove ideje, proizvode, usluge i lidere iz okruženja. Oni razvijaju ekstremno fleksibilne tvrtke koje mogu rasti bez obzira na okolnosti, dok druge tvrtke stagniraju ili propadaju.

Ako želite pomoći svojoj firmi da bude agilan odraz toga tada vi trebate biti agilni u svom poslu? Pogledajte prirodu vašeg posla i procese koje radite – ako naginjete ka rigidnosti, često zadržavate informacije o promjenama osim onih veoma bitnih (jer je tako lakše), a možda ne poznajete niti jednu metodologiju koja bi vam pomogla da uspostavite agilne procese. Ako ste imali iskustva u poslovima sa stalnom promjenom – na primjer: marketinga i prodaje – odabrat ćete jedan od dva puta: ostati pri svome modelu upravljanja ili se mijenjati.

Rezime

I zaključujem ovaj post rečenicom: Hrana je naš izbor, a mi možemo upravljati svojom sudbinom.

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content