Menu
Zašto je važno definirati idealnog klijenta?
Zašto je važno definirati idealnog klijenta?

Zašto je važno definirati idealnog klijenta?

Tko je tvoj idealan klijent?

Jedan od razloga zašto ne postižete rezultate kakve biste željeli je taj što nemate jasno definiranog idealnog klijenta.

Prema Pareto principu 80% prodaje dolazi od 20% vaših klijenata, 20% klijenta generira 80% vaših prihoda.

Zato je važno da otkrijete tko su klijenti koji kupuju vaše proizvode i usluge i generiraju čak 80% vaših prihoda. Da bi otkrili svog Idealnog klijenta provjerite tko je vaših 20% klijenata koji troše najviše. U njima se kriju vaši idealni klijenti.

Vaš idealan klijent može biti fizička ili pravna osoba ( tvrtka ).

Idealan klijent je osoba koja:

  • Redovito kupuje vaše proizvode ili usluge
  • Zadovoljna je proizvodima i kvalitetom vaše usluge
  • Redovito prati sve vaše novitete i aktivnosti
  • Preporučuje vas svojim prijateljima, suradnicima, rodbini
  • Redovito se vraća k vama i kupuje od vas
  • Od nje zavisi veći dio vaših prihoda
  • Uvijek će cijeniti vas i rad vaše tvrtke

 

Definicija vašeg idealnog klijenta jedna je od najvažnijih čimbenika u  poslovanju i o njoj ovise vaši poslovni rezultati i uspjeh

Kad pronađete svoju nišu i definirate svoj idealnog klijenta radit ćete puno manje a zarađivati više.

Zato je važno da vi i vaši zaposlenici u svako doba dana i noći znate tko je vaš idealan klijent, kako razmišlja, gdje živi, čime se bavi, koje navike ima, s kakvim se izazovima i problemima suočava, što ga motivira na kupnju ….

Ako je vaš idealan klijent tvrtka, saznajte što više podataka o njoj. Kojom djelatnošću se bavi, jesu li to manje ili veće tvrtke, tko donosi odluke o kupnji, što im je važno u poslovanju, koliko imaju zaposlenih, kako dugo su prisutni na tržištu, kakve prihode ostvaruju…

Za poslovni uspjeh ključno je što preciznije definirati idealne kupce/klijente i sve marketinške aktivnosti usmjeriti u sadržaj koji će im pomoći u rješavanju njihovih problema i izazova.

 

Na prodajnom coachingu jedna od najčešćih tema na kojoj radimo je upravo definicija IDEALNOG KLIJENTA.

Kad razgovaramo o tome tko su vaši klijenti, odgovor najčešće bude svi. “Svi kod nas mogu pronaći nešto za sebe.”

I tu je ključ problema. Svi ne mogu biti vaši klijenti. Kad prodajete svima vi zapravo ne prodajete nikome.

Međutim, ljude je strah da će ako definiraju profil idealnog klijenta i reduciraju ponudu svojih proizvoda ili usluga izgubiti postojeće prihode i klijente.

Iskustva pokazuju baš suprotno. Kad prestanete prodavati sve i svašta, kad suzite ponudu, definirate i fokusirate se na idealnog klijenta, stvorite njegov avatar i sve marketinške aktivnosti usmjerite ciljano prema njemu više će vas klijenata prepoznati i prihodi će vam kontinuirano rasti.

Jedan od najčešćih razloga zbog kojih ne ostvarujete poslovne rezultate kakve planirate i želite leži u tome što ne znate tko je vaš idealan klijent.

 

Na individualnom coaching programu zajedno radimo na definiciji vašeg idealnog klijenta.

Poduzetnici koji su to prepoznali i svoju ponudu prilagodili svojim idealnim klijentima, prestali se obraćati svima i svakome, te svoje marketinške aktivnosti ( web stranicu, IN, društvene mreže, newsletter usmjerili prema idealnim klijentima ) svoje su prihode u razdoblju od tri, četiri mjeseca povećali za 70-100%.

Prodajni coaching jedan je najučinkovitijih alata kroz koji vam pomažem da definirate svog idealnog klijenta i postignete rezultate kakve očekujete i zaslužujete.

Ako želite pravilno definirati profil idealnog klijenta, pronaći najbolju strategiju za sebe i svoj biznis prijavite se na moj individualni coaching 1:1 gdje ćemo zajedno raditi na vašoj prodaji i povećanju vaših prihoda i poslovnih rezultata.

Prijaviti se možeš putem forme na ovoj stranici: https://pro-aktivna.hr/edukacija/#prijavnica

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content