Jedan od razloga zašto ne postižete rezultate kakve biste željeli je taj što nemate jasno definiranog idealnog klijenta.
Prema Pareto principu 80% prodaje dolazi od 20% vaših klijenata, 20% klijenta generira 80% vaših prihoda.
Zato je važno da otkrijete tko su klijenti koji kupuju vaše proizvode i usluge i generiraju čak 80% vaših prihoda. Da bi otkrili svog Idealnog klijenta provjerite tko je vaših 20% klijenata koji troše najviše. U njima se kriju vaši idealni klijenti.
Vaš idealan klijent može biti fizička ili pravna osoba ( tvrtka ).
Kad pronađete svoju nišu i definirate svoj idealnog klijenta radit ćete puno manje a zarađivati više.
Zato je važno da vi i vaši zaposlenici u svako doba dana i noći znate tko je vaš idealan klijent, kako razmišlja, gdje živi, čime se bavi, koje navike ima, s kakvim se izazovima i problemima suočava, što ga motivira na kupnju ….
Ako je vaš idealan klijent tvrtka, saznajte što više podataka o njoj. Kojom djelatnošću se bavi, jesu li to manje ili veće tvrtke, tko donosi odluke o kupnji, što im je važno u poslovanju, koliko imaju zaposlenih, kako dugo su prisutni na tržištu, kakve prihode ostvaruju…
Za poslovni uspjeh ključno je što preciznije definirati idealne kupce/klijente i sve marketinške aktivnosti usmjeriti u sadržaj koji će im pomoći u rješavanju njihovih problema i izazova.
Na prodajnom coachingu jedna od najčešćih tema na kojoj radimo je upravo definicija IDEALNOG KLIJENTA.
Kad razgovaramo o tome tko su vaši klijenti, odgovor najčešće bude svi. “Svi kod nas mogu pronaći nešto za sebe.”
I tu je ključ problema. Svi ne mogu biti vaši klijenti. Kad prodajete svima vi zapravo ne prodajete nikome.
Međutim, ljude je strah da će ako definiraju profil idealnog klijenta i reduciraju ponudu svojih proizvoda ili usluga izgubiti postojeće prihode i klijente.
Iskustva pokazuju baš suprotno. Kad prestanete prodavati sve i svašta, kad suzite ponudu, definirate i fokusirate se na idealnog klijenta, stvorite njegov avatar i sve marketinške aktivnosti usmjerite ciljano prema njemu više će vas klijenata prepoznati i prihodi će vam kontinuirano rasti.
Jedan od najčešćih razloga zbog kojih ne ostvarujete poslovne rezultate kakve planirate i želite leži u tome što ne znate tko je vaš idealan klijent.
Poduzetnici koji su to prepoznali i svoju ponudu prilagodili svojim idealnim klijentima, prestali se obraćati svima i svakome, te svoje marketinške aktivnosti ( web stranicu, IN, društvene mreže, newsletter usmjerili prema idealnim klijentima ) svoje su prihode u razdoblju od tri, četiri mjeseca povećali za 70-100%.
Prodajni coaching jedan je najučinkovitijih alata kroz koji vam pomažem da definirate svog idealnog klijenta i postignete rezultate kakve očekujete i zaslužujete.
Prijaviti se možeš putem forme na ovoj stranici: https://pro-aktivna.hr/edukacija/#prijavnica
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.