Menu
Administrativne usluge i marketing za OPG-ove
Administrativne usluge i marketing za OPG-ove

Svjesna sam koliko je vođenje OPG-a zahtjevno i koliko vremena vlasnici OPG-ova troše na administrativne poslove, marketing, komunikaciju s državnim tijelima…

 

Upravo zbog toga sam pripremila ponudu usluga koje će vam, kao vlasnicima OPG-a, omogućiti da se fokusirate na ono što najbolje radite – proizvodnju kvalitetnih poljoprivrednih proizvoda.

 

Usluge koje nudim su:

ADMINISTRATIVNE USLUGE:

  • Vođenje i organizacija dokumentacije
  • Upis u registar
  • Priprema dopisa
  • Komunikacija s ministarstvom, raznim agencijama i drugim državnim tijelima
  • Dogovaranje sastanaka i upravljanje kalendarom
  • Izrada izvješća i evidencija
  • Istraživanje tržišta
  • Obavještavanje o novostima bitnima za vaše poslovanje

EMAIL:

  • Odgovaranje na mailove i slanje mailova
  • Organizacija mailova
  • E mail marketing

A za one koji žele više:

MARKETING:

  • Izrada vizuala i pisanje tekstova za društvene mreže, zakazivanje objava
  • Izrada letaka, prezentacija, raznih brošura ili uputa
  • Povezivanje s kupcima i održavanje odnosa s kupcima
  • Email marketing
  • Izrada landing stranica
  • Organizacija sajmova

Moje usluge su prilagođene vašim individualnim potrebama i smanjuju troškove oko zapošljavanja osobe koja će voditi vašu administraciju i marketing. Plaćate onoliko koliko odradim, ovisno o količini i vrsti posla.

 

Evo nekoliko statistika koje pokazuju kako moje usluge mogu unaprijediti vaše poslovanje:

  1. Administrativna podrška i vođenje papirologije: Ušteda od prosječno 30 sati mjesečno. To je 360 sati godišnje koje možete posvetiti važnijim zadacima.
  2. Marketing i promocija: Kvalitetan marketing može povećati vašu vidljivost na tržištu za 50%, što potencijalno dovodi do povećanja prihoda za 20%.
  3. Organizacija događaja: Profesionalno organizirani događaji mogu povećati interes kupaca za vaše proizvode za 35%, što se direktno odražava na povećanje prodaje.
  4. Vođenje e-maila i komunikacija s državnim tijelima: Profesionalno upravljanje e-mailovima i komunikacijom može vam uštedjeti dodatnih 10 sati mjesečno, što je ukupno 120 sati godišnje. Ovo uključuje pravovremeno odgovaranje na upite i učinkovitu koordinaciju s relevantnim institucijama.

Sveukupno, uz moju pomoć, možete očekivati značajnu uštedu vremena i povećanje prihoda do 25%!

 

Korištenjem mojih usluga možete osloboditi svoje vrijeme i posvetiti se kvaliteti vaših proizvoda i vašeg gospodarstva.

 

Ukoliko ste zainteresirani, slobodno me kontaktirajte putem maila info.delegatus@gmail.com.

Također, nudim i jedne besplatne konzultacije ukoliko imate neka pitanja ili trebate savjete vezano za neke od usluga koje radim.

 

 

Dodatne informacije

# Detalji
Autor Jelena Hotko
Kontakti info.delegatus@gmail.com (TEL: 092 2901 335 )
Lokacija Dostupno za sve države, Donji Laduč
Zanimanja, aktivnosti ili djelatnosti Virtualni asistent

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content