Menu
Kako prenijeti klijentima osjetljive informacije
Kako prenijeti klijentima osjetljive informacije

Neugodno ti je reći klijentu da mu je zdravstveno stanje ugroženo ili da treba promijeniti neke navike za svoju dobrobit, a možda si odvjetnik koji treba reći klijentu da ne može dobiti spor. Sve je to ljudski i normalno, znači da nam je stalo. Nauči kako pristupiti ljudima brinući se o njihovim emocijama te iskrenom i umirujućom komunikacijom prenijeti osjetljive informacije koje mogu izazvati  burne reakcije klijenata.

Posao nas ponekad stavlja u težak položaj, ali zašto si ne olakšati proces ako je moguće.

Radionica je namijenjena svima koji rade s ljudima i susreću se s osjetljivim temama npr. ordinacije, poliklinike, odvjetnici i ostali koji trebaju klijentima prenijeti osjetljive informacije koje teško kao ljudi prihvaćamo.

Mjesto: Rijeka
Datum: 6.2.2025.
Vrijeme: 17:00 – 19:00
Cijena: 30€

Prijave: elabreski@gmail.com

Komunikacija je osnovna vještina za povezivanje i interakciju s drugima koristite ju na najbolji mogući način.

Dodatne informacije

# Detalji
Autor Ela Breski ( Ela Breski )
Kontakti elabreski@gmail.com (TEL: 0959039145 )
Lokacija Hrvatska, Rijeka
Zanimanja, aktivnosti ili djelatnosti komunikacijske vještine

Profili

logo

Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content