Menu
Sistematizacija poslovnih procesa BASIC / Unaprijedite i sistematizirajte svoje poslovanje
Sistematizacija poslovnih procesa BASIC / Unaprijedite i sistematizirajte svoje poslovanje

Unaprijedite i sistematizirajte svoje poslovanje

Unaprijedi procese koji se svakodnevno ponavljaju i olakšaj svoj dnevni raspored. Postavkom unaprijed određenih postupaka sačuvati ćeš vrijeme i pažnju za važne poslovne odluke.

Šta podrazumijeva usluga?

Sistematizacija je model organizacije sa kojom dokumente, foldere, tekstove mejlova, procedure za uključivanje zaposlenih ili novih klijenata imaš već dobro posložene i spremne za korištenje i slanje. Uz pomoć nje čuvaš svoj fokus za bitne strategije u poslu, dok drugi članovi tima obavljaju ostale zadatke uvijek na istom nivou.

Za postavljanje svega na svoje mjesto koristi se standardna operativna procedura (SOP). Riječ je o dokumentima u kojima su, u skladu sa tvojim biznisom, opisani svi koraci za uspješno završavanje različitih poslova. SOP odlično služi kao uputstvo i pojašnjenje kojim redom treba raditi da bi se dobio traženi kvalitet.

U saradnji sa mnom dobijaš obrasce, kreirane prema tvom biznisu, sa kojima ćeš uvesti potpuni red u svoj radni porces.

Koje probleme riješava i kako ti može pomoći?

Sa standardnim operativnim procedurama lakše ćeš prenositi posao na zaposlenike, povećati svoju učinkovitost, bolje upravljati zadacima i jasno znati ko, kad, šta i kako radi.

Ova online edukacija vam daje objašnjenja na sva početna pitanja koja vam se vrte po glavi kada je u pitanju riječ sistematizacija. Pružam ti osnove sa kojima te obučavam da već nakon webinara možeš da kreiraš svoje prve Standardne Operativne Proceure.

Šta te očekuje u webinaru:

       1. Šta je Standardna Operativna Procedura (SOP)?

Ako želite da povećate svoje poslovanje, imate tim i želite pojednostaviti svoje sisteme, potrebni su vam SOP-i da biste postigli doslijedne rezultate.

      • Sistematizacija

Procesi se ponekad nazivaju tokovi posla ili Standardne operativne procedure (SOP). Oni su samo korak po korak pregled vaših zadataka koji se ponavljaju.

      • Objašnjenje SOP-a

       2. Zašto su potrebni SOP-ovi?

Ovdje će te pronaći zašto su SOP-ovi ključni dio vašeg poslovanja

      • 4 primjera
      • Objašnjenje primjera

       3. SOP-ovi koji su potrebni

Ne postoji ograničenje broja SOP-ova potrebnih vašem poslovanju, ali ova lista je odlična polazna tačka za bilo koje poslovanje na mreži.

      • onboarding
      • korisnički service
      • redovno postavljanje ciljeva

        4. Kako organizovati SOP biblioteku?

Osnovna organizaciona struktura vaše SOP biblioteke se neće promijeniti koju god mogućnost da koristite. Važno je da svaki član vašeg tima u svakom trenutku može da pristupi fajlovima (datotekama).

      • šta je SOP biblioteka
      • primjeri
      • gdje sačuvati SOP biblioteku?

        5. Koji SOP obrazac korisitit?

Najvažniji dokument u vašoj biblioteci je glavna lista SOP-a. To je tabela koju ćete koristiti da pratite svaki SOP, članovi tima koji su radili na njoj i datume kada su ažurirani.

      • šta je Master SOP obrazac
      • struktura
      • delegiranje
      • prioriteti

         6. Izrada Master SOP obrasca

Potrebno je napraviti glavni (master) SOP obrazac pomoću kojeg se može brzo duplicirati kada pravite novu SOP. Kako izgleda struktura tako jednog obrasca i konkretan primjer jedne standardne operativne procedure.

      • struktura
        • ciljevi
        • resursi
        • pregled
        • tok
      • predložak obrazaca

         7. Best Practices na primjeru alata Asana

         8. Predlošci da možeš odmah krenuti

         9. Zadaci

Unaprijedi svoje poslovanje sa jasnim zadacima za svakoga u timu i pogledaj ovaj webinar koji će te korak po korak provesti kroz ovu oblast čak i ako niste imali doira sa ovom temom.

BONUS 1 – Uz kupovinu edukacije ti stiže dodatni dokument kao početna podrška sa 60 SOP-ova koje su svakom timu potrebne

BONUS 2 – Upisom na ovaj program ostvaruješ popust na godišnju članarinu na platformi Moj Profil

Online edukacija (video zapis)

Tvoja Investicija: 19,00 €

PRISTUPI OVDJE

 

O edukatorici:

Ja sam Lejla Josipovic i bavim se postavkom procedura i sistema za vlasnike biznisa kako bi uskladili svoj privatni i poslovni život, dok se biznis proširuje.

Znanje sam sticala radeći u internacionalnim i korporativnim uslovima, zbog čega dobro znam kako biznisi sa manjim timovima mogu jednostavnije postići održivost i napredovanje.

Dodatne informacije

# Detalji
Autor Lejla Josipovic
Kontakti office@lejlajosipovic.com
Lokacija Dostupno za sve države,
Zanimanja, aktivnosti ili djelatnosti Online Edukacija / Webinar

Profili

logo

Copyright © 2022 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content