Unaprijedi procese koji se svakodnevno ponavljaju i olakšaj svoj dnevni raspored. Postavkom unaprijed određenih postupaka sačuvati ćeš vrijeme i pažnju za važne poslovne odluke.
Sistematizacija je model organizacije sa kojom dokumente, foldere, tekstove mejlova, procedure za uključivanje zaposlenih ili novih klijenata imaš već dobro posložene i spremne za korištenje i slanje. Uz pomoć nje čuvaš svoj fokus za bitne strategije u poslu, dok drugi članovi tima obavljaju ostale zadatke uvijek na istom nivou.
Za postavljanje svega na svoje mjesto koristi se standardna operativna procedura (SOP). Riječ je o dokumentima u kojima su, u skladu sa tvojim biznisom, opisani svi koraci za uspješno završavanje različitih poslova. SOP odlično služi kao uputstvo i pojašnjenje kojim redom treba raditi da bi se dobio traženi kvalitet.
U saradnji sa mnom dobijaš obrasce, kreirane prema tvom biznisu, sa kojima ćeš uvesti potpuni red u svoj radni porces.
Sa standardnim operativnim procedurama lakše ćeš prenositi posao na zaposlenike, povećati svoju učinkovitost, bolje upravljati zadacima i jasno znati ko, kad, šta i kako radi.
Ova online edukacija vam daje objašnjenja na sva početna pitanja koja vam se vrte po glavi kada je u pitanju riječ sistematizacija. Pružam ti osnove sa kojima te obučavam da već nakon webinara možeš da kreiraš svoje prve Standardne Operativne Proceure.
Ako želite da povećate svoje poslovanje, imate tim i želite pojednostaviti svoje sisteme, potrebni su vam SOP-i da biste postigli doslijedne rezultate.
Procesi se ponekad nazivaju tokovi posla ili Standardne operativne procedure (SOP). Oni su samo korak po korak pregled vaših zadataka koji se ponavljaju.
Ovdje će te pronaći zašto su SOP-ovi ključni dio vašeg poslovanja
Ne postoji ograničenje broja SOP-ova potrebnih vašem poslovanju, ali ova lista je odlična polazna tačka za bilo koje poslovanje na mreži.
Osnovna organizaciona struktura vaše SOP biblioteke se neće promijeniti koju god mogućnost da koristite. Važno je da svaki član vašeg tima u svakom trenutku može da pristupi fajlovima (datotekama).
Najvažniji dokument u vašoj biblioteci je glavna lista SOP-a. To je tabela koju ćete koristiti da pratite svaki SOP, članovi tima koji su radili na njoj i datume kada su ažurirani.
Potrebno je napraviti glavni (master) SOP obrazac pomoću kojeg se može brzo duplicirati kada pravite novu SOP. Kako izgleda struktura tako jednog obrasca i konkretan primjer jedne standardne operativne procedure.
Unaprijedi svoje poslovanje sa jasnim zadacima za svakoga u timu i pogledaj ovaj webinar koji će te korak po korak provesti kroz ovu oblast čak i ako niste imali doira sa ovom temom.
BONUS 1 – Uz kupovinu edukacije ti stiže dodatni dokument kao početna podrška sa 60 SOP-ova koje su svakom timu potrebne
BONUS 2 – Upisom na ovaj program ostvaruješ popust na godišnju članarinu na platformi Moj Profil
Ja sam Lejla Josipovic i bavim se postavkom procedura i sistema za vlasnike biznisa kako bi uskladili svoj privatni i poslovni život, dok se biznis proširuje.
Znanje sam sticala radeći u internacionalnim i korporativnim uslovima, zbog čega dobro znam kako biznisi sa manjim timovima mogu jednostavnije postići održivost i napredovanje.
# | Detalji |
---|---|
Autor | Lejla Josipovic |
Kontakti | office@lejlajosipovic.com |
Lokacija | Dostupno za sve države, |
Zanimanja, aktivnosti ili djelatnosti | Online Edukacija / Webinar |
Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.