Menu
Profilna slika

Dražena Radov

Zovem se Dražena i vlasnica sam društva Dražena consulting j.d.o.o. u kojem radim kao knjigovođa i virtualni asistent. Dugogodišnji pokušaji da objedinim knjigovodstvo, administraciju i ljudske resurse na jedan poseban i meni jedinstven način mi se ostvario. Biti virtualni asistent je sloboda posla u kojem Vi birate s kim ćete surađivati i koliko raditi. Virtualni asistenti su ljudi, specijalizirani za određeni posao te svoje usluge nude na daljinu. Rade po satu, paušalno ili po projektu te na takav način i naplaćuju svoje usluge. Radim sa mikro, malim i srednjim poduzetnicima. S obzirom da već dugi niz godina radim sa poduzetnicima u ugostiteljstvu, ja i dalje nastavljam taj put. Rješavam im administraciju, robno-materijalno knjigovodstvo te ljudske resurse na koje stavljam poseban naglasak.

Zanimanje

Virtualni asistent, samostalni knjigovođa


Djelatnosti: Administracija, ljudski resursi, robno-materijalno knjigovodstvo, knjigovodstvo

 

 

Virtualni asistenti (VA) su samozaposlene osobe koje pružaju administrativne usluge na daljinu i koriste svoju opremu. Sami snose troškove doprinosa.  Fleksibilni su po pitanju radnog vremena, te rade paušalno i po satu. Rade za mikro, male i srednje poduzetnike kojima su desna ruka u organizaciji poslovanja. Delegiranjem poslova, poduzetnici oslobode veliki dio radnog vremena koje mogu preusmjeriti na daljnji razvoj firme te dobiti slobodnog vremena za obitelj i prijatelje. Delegiranje je ono za što se svi moramo opredijeliti.

 

Usluge administrativnih poslova:

  • pisanje i izdavanje računa, ponuda te izrada putnih naloga
  • vođenje blagajne (izrada uplatnica i isplatnica te blagajnički izvještaj)
  • platni promet (rad u aplikacijama svih banaka)
  • izrada Ugovora o najmu, pozajmica, cesija, kompenzacija, sastavljanje jednostavnih dopisa
  • knjiženja i usklađivanje URE i IRE
  • kontaktiranje dobavljača i kupaca
  • pismena i usmena poslovna korespondencija
  • zaprimanje narudžbe kupaca
  • robno-materijalno knjigovodstvo
  • priprema dokumentacije za knjigovodstvo

 

LJUDSKI RESURSI podrazumijevaju regrutaciju, zapošljavanje i upravljanje zaposlenicima unutar tvrtke i institucije. Rad odjela za ljudske resurse je od velike važnosti jer uvelike ovisi rast i razvoj same tvrtke, te planiranje i ostvarivanje ciljeva.

Za Vas radim:

  • planiranje i budžetiranje radnih mjesta i broja zaposlenih
  • sastavljanje oglasa za natječaj
  • zaprimanje mailova sa životopisima i molbama
  • odgovaranje te dogovaranje prijemnih razgovora
  • priprema dokumentacije za prijavu novih djelatnika
  • prijava i odjave prema državnim institucijama
  • sastavljanje Ugovora o radu
  • predstavljanje tvrtke te zaduženja djelatnika
  • primanje pohvala i kritika djelatnika

 

Usluge knjigovodstva:

  • vođenje knjigovodstva za mikro, male i srednje poduzetnike u i van sustava PDV-a
  • knjigovodstvo do 10 zaposlenih djelatnika
  • knjiženje URE i IRE
  • knjiženje izvoda banaka
  • vođenje blagajne (uz već pripremljene isplatnice te naloge)
  • knjiženje putnih naloga ( već pripremljenih)
  • * * BESPLATNO– informiranje o novim propisima ili izmjenama iz područja poreza i knjigovodstva, tekuće dnevne konsultacije vezano uz gore navedene stavke u rubrici knjigovodstvo putem maila te izrada internog kvartalnog izvještaja o dobiti ili gubitku.

 

E-mail: drazena.knjigovodstvo@gmail.com

Instagram profil: @drazenava

Facebook stranica: https://www.facebook.com/DrazenaVA

 

 Delegiranjem do rezultata

 

 

Lokacija

ZADAR

E-mail

drazena.knjigovodstvo@gmail.com

Kontakt

0958086746

Korisnik trenutno nema objavljenih članaka. :)

Pretplatite se na naš newsletter

logo

Copyright © 2022 - 2023 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content