Drago mi je predstaviti Vam se kao osnivačica i vlasnica firme Dražena consulting j.d.o.o., malog poduzeća specijaliziranog za ljudske resurse, knjigovodstvo i administraciju. S dugogodišnjim iskustvom u radu sa ljudima i dubokim razumijevanjem dinamičnog tržišta rada, moj zadatak je posvećen pružanju personaliziranih rješenja koja su prilagođena specifičnim potrebama malih i srednjih poduzetnika. Moj pristup temelji se na bliskoj suradnji s klijentima, pružajući im podršku u regrutaciji, razvoju zaposlenih, upravljanju performansima ,usklađivanju sa zakonskim propisima te vođenje knjigovodstva i administracije. Stekla sam reputaciju pouzdanog partnera koji donosi konkretne rezultate, pomažući poduzetnicima. Bilo da se radi o savjetovanju, vođenju HR projekata ili svakodnevnom upravljanju kadrovskim pitanjima, nudim stručnost i fleksibilnost koju mali poduzetnici cijene. Sa velikim entuzijazmom pokrenula sam projekt u kojem spajam virtualne asistente sa knjigovodstvenim servisima. Radeći dugi niz godina kao knjigovođa, prepoznala sam potrebu za optimizacijom poslovnih procesa te je moj cilj olakšati knjigovođama svakodnevni posao, a virtualnim asistentima da pokažu svoje vještine i doprinesu uspjehu. Mislim da je došlo vrijeme da se uz pravu organizaciju i kvalitetnu suradnju može postići značajni rezultat - smanjenje stresa, ušteda vremena i povećanje produktivnosti. Ako tražite partnera koji razumije izazove s kojima se suočavate i ako Vam možemo pomoći da maksimalno iskoristite potencijal Vaših zaposlenika, Dražena consulting j.d.o.o. je pravi izbor za Vas da izgradite efikasne timove i unaprijede poslovanje.
Knjigovođa, virtualni asistent i HR stručnjak za male i srednje poduzetnike
Djelatnosti: Knjigovodstvo, administracija, ljudski resursi (HR)
Kao stručnjak za ljudske resurse s fokusom na turistički sektor, nudim vam vanjsku podršku u upravljanju kadrovima i edukaciji vašeg tima. Moj cilj je optimizirati vaše procese zapošljavanja, razvoja i zadržavanja zaposlenika kako biste postigli vrhunsku uslugu i zadovoljstvo gostiju.
Moje usluge uključuju:
✅ Selekcija i regrutacija kadrova specijaliziranih za turizam
✅ Organizacija i vođenje edukacija za osoblje (gostoprimstvo, prodajne vještine, komunikacija)
✅ Izrada i implementacija HR strategija prilagođenih vašem poslovanju
✅ Savjetovanje u vezi s motivacijom i zadržavanjem zaposlenika
✅ Rješavanje izazova u radnim odnosima
Svojim znanjem i iskustvom mogu vam pomoći da izgradite jak i motiviran tim koji će doprinijeti uspjehu vašeg poslovanja.
Organizacija i arhiviranje dokumenata, uključujući financijske zapise, ugovore, izvještaje, korporativne dokumente i ostale relevantne materijale.
✅ Organizacija i arhiviranje dokumentacije:
✅ Vođenje korespondencije:
✅ Priprema poslovnih izvještaja i dokumenata:
✅ Vođenje blagajne i financijska administracija:
1. Priprema i slanje faktura
2. Praćenje uplata i isplata
3. Evidentiranje troškova i priprema osnovnih financijskih izvještaja
Radimo i surađujemo sa knjigovodstvenim servisima u smislu delegiranja manje zahtjevnih obrada i knjiženja dokumentacije.
Praćenje i upravljanje financijskim aspektima organizacije, uključujući budžetiranje, knjigovodstvo, kontrolu troškova, fakturiranje, plaćanja i izvještavanje.
✅ knjiženje URE i IRE
✅ obračun plaće djelatnicima
✅ knjiženje izvoda banke
✅ vođenje glavne knjige
✅ knjigovodstvo obrtnika
Izrađujemo godišnje izvještaje poduzetnika te ih dostavljamo prema državnim institucijama
Nudimo suradnju knjigovodstvenim servisima kao virtualni asistent unosom financijskih podataka iz različitih izvora, poput računa, računa za plaćanje, bankovnih izvoda i ostalih izvora u knjigovodstveni softver.
Kontakt:
👉Mail: drazena.knjigovodstvo@gmail.com
👉Facebook stranica DrazenaHR
👉Web stranica Budućnost_u_poslovanju
👉Instagram drazenaHR
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.