Menu
Profilna slika

Dražena Radov

Zovem se Dražena i vlasnica sam društva Dražena consulting j.d.o.o. u kojem radim kao virtualni asistent i knjigovođa . Dugogodišnji pokušaji da objedinim knjigovodstvo, administraciju i ljudske resurse na jedan poseban i meni jedinstven način mi se ostvario. Biti virtualni asistent je sloboda posla u kojem Vi birate s kim ćete surađivati i koliko raditi. Mi smo ljudi, specijalizirani za određeni posao te svoje usluge nudimo on-line. Radimo po satu, paušalno ili po projektu te na takav način i naplaćujemo svoje usluge. Osobno radim sa mikro, malim i srednjim poduzetnicima u svim branšama. Veliki naglasak stavljam na ljudske resurse jer smatram da su ljudi pokretači u poduzetništvu i da u organizaciji i odrađivanju pojedinih zadataka uvelike utječu na pozicioniranje firme/obrta jednako kao i sam poduzetnik. Knjigovodstvo sam odvojila od administracije koja je svakim danom sve opsežnija i zahtjevnija.

Zanimanje

Virtualni asistent, samostalni knjigovođa


Djelatnosti: Administracija, ljudski resursi, on-line knjigovodstvo

Kategorije profila

Virtualni asistenti (VA) su samozaposlene osobe koje pružaju administrativne usluge na daljinu i koriste svoju opremu. Sami snose troškove doprinosa.  Fleksibilni su po pitanju radnog vremena, te rade paušalno i po satu. Rade za mikro, male i srednje poduzetnike kojima su desna ruka u organizaciji poslovanja. Delegiranjem poslova, poduzetnici oslobode veliki dio radnog vremena koje mogu preusmjeriti na daljnji razvoj firme te dobiti slobodnog vremena za obitelj i prijatelje. Delegiranje je ono za što se svi moramo opredijeliti.
Usluge administrativnih poslova:
  • pisanje i izdavanje računa, ponuda te izrada putnih naloga
  • vođenje blagajne (izrada uplatnica i isplatnica te blagajnički izvještaj)
  • platni promet (rad u aplikacijama svih banaka)
  • izrada Ugovora o najmu, pozajmica, cesija, kompenzacija, sastavljanje jednostavnih dopisa
  • knjiženja i usklađivanje URE i IRE
  • kontaktiranje dobavljača i kupaca
  • pismena i usmena poslovna korespondencija
  • zaprimanje narudžbe kupaca
  • priprema dokumentacije za knjigovodstvo
  • surađujem sa drugim knjigovodstvenim servisima

 

Ljudski resursi

podrazumijevaju regrutaciju, zapošljavanje i upravljanje zaposlenicima unutar tvrtke i institucije. Rad odjela za ljudske resurse je od velike važnosti jer uvelike ovisi rast i razvoj same tvrtke, te planiranje i ostvarivanje ciljeva.

Za Vas radim:

  • planiranje i budžetiranje radnih mjesta i broja zaposlenih
  • sastavljanje oglasa za natječaj
  • zaprimanje mailova sa životopisima i molbama
  • odgovaranje te dogovaranje prijemnih razgovora
  • priprema dokumentacije za prijavu novih djelatnika
  • prijava i odjave prema državnim institucijama
  • sastavljanje Ugovora o radu
  • predstavljanje tvrtke te zaduženja djelatnika
  • primanje pohvala i kritika djelatnika

 

Usluge on-line knjigovodstva:

  • vođenje knjigovodstva za mikro i male poduzetnike u sustavu i van sustava PDV-a
  • knjigovodstvo do 10 zaposlenih djelatnika
  • knjiženje URE i IRE
  • knjiženje izvoda banaka
  • vođenje blagajne (uz već pripremljene isplatnice te naloge)
  • knjiženje putnih naloga ( već pripremljenih)
  • * * BESPLATNO– informiranje o novim propisima ili izmjenama iz područja poreza i knjigovodstva, tekuće dnevne konsultacije vezano uz gore navedene stavke u rubrici knjigovodstvo putem maila te izrada internog kvartalnog izvještaja o dobiti ili gubitku.

Kontakt:

  1. Mail: drazena.knjigovodstvo@gmail.com
  2. Facebook stranica DrazenaVA
  3. Web stranica Budućnost_u_poslovanju
  4. Instagram drazenava
  5. Besplatne konsultacije DrazenaVA

 

 

Lokacija

ZADAR

E-mail

drazena.knjigovodstvo@gmail.com

Kontakt

0958086746

Korisnik trenutno nema objavljenih članaka. :)

Pretplatite se na naš newsletter

logo

Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content