Menu
Profilna slika

Dražena Radov

Drago mi je predstaviti Vam se kao osnivačica i vlasnica firme Dražena consulting j.d.o.o., malog poduzeća specijaliziranog za ljudske resurse. S dugogodišnjim iskustvom u radu sa ljudima i dubokim razumijevanjem dinamičnog tržišta rada, moj zadatak je posvećen pružanju personaliziranih HR rješenja koja su prilagođena specifičnim potrebama malih i srednjih poduzetnika. Moj pristup temelji se na bliskoj suradnji s klijentima, pružajući im podršku u regrutaciji, razvoju zaposlenih, upravljanju performansima i usklađivanju sa zakonskim propisima. Stekla sam reputaciju pouzdanog partnera koji donosi konkretne rezultate, pomažući poduzetnicima. Bilo da se radi o savjetovanju, vođenju HR projekata ili svakodnevnom upravljanju kadrovskim pitanjima, nudim stručnost i fleksibilnost koju mali poduzetnici cijene. Ako tražite partnera koji razumije izazove s kojima se suočavate i ako Vam možemo pomoći da maksimalno iskoristite potencijal Vaših zaposlenika, Dražena consulting j.d.o.o. je pravi izbor za Vas. da izgrade efikasne timove i unaprijede poslovanje.

Zanimanje

HR stručnjak za male i srednje poduzetnike i knjigovođa


Djelatnosti: Ljudski resursi (HR), administracija, knjigovodstvo

UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA

Procesi vezani uz zapošljavanje, upravljanje osobljem, razvoj zaposlenika, obračun plaća, beneficije, procjenu učinkovitosti i sve druge aktivnosti koje se odnose na ljudske resurse.

  1. analiza radnih mjesta
  2. izrada sistematizacije radnih mjesta
  3. budžetiranje radnih mjesta
  4. definiranje radnih zadataka
  5. definiranje radnog mjesta
  6. komunikacija i implementacija radnih mjesta
  7. definiranje kataloga radnih mjesta
  8. planiranje troškova radnog mjesta
  9. procjena učinkovitosti
  10. praćenje fluktuacije zaposlenika
  11. kontrola radnog mjesta

U komunikaciji sa klijentima radimo i ostale usluge unutar ljudskih resursa.

UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM

Organizacija i arhiviranje dokumenata, uključujući financijske zapise, ugovore, izvještaje, korporativne dokumente i ostale relevantne materijale.

Organizacija i arhiviranje dokumentacije: 

  1. Prikupljanje, sortiranje i digitalizacija dokumenata
  2. Održavanje uredne i ažurirane arhive

Vođenje korespondencije:

  1. Sastavljanje dopisa i formalnih pisama
  2. Primanje i odgovaranje na poslovne email-ove

Priprema poslovnih izvještaja i dokumenata:

  1. Izrada mjesečnih, kvartalnih i godišnjih izvještaja
  2. Pisanje i uređivanje različitih poslovnih dokumenata (ugovora, ponuda, izvještaja)

Vođenje blagajne i financijska administracija:

   1. Priprema i slanje faktura

   2. Praćenje uplata i isplata

   3. Evidentiranje troškova i priprema osnovnih financijskih izvještaja

Radimo i surađujemo sa knjigovodstvenim servisima u smislu delegiranja manje zahtjevnih obrada i knjiženja dokumentacije.

UPRAVLJANJE FINANCIJAMA

Praćenje i upravljanje financijskim aspektima organizacije, uključujući budžetiranje, knjigovodstvo, kontrolu troškova, fakturiranje, plaćanja i izvještavanje.

  1. knjiženje URE i IRE
  2. obračun plaće djelatnicima
  3. knjiženje izvoda banke
  4.  vođenje glavne knjige
  5. knjigovodstvo obrtnika

Izrađujemo godišnje izvještaje poduzetnika te ih dostavljamo prema državnim institucijama

Nudimo suradnju knjigovodstvenim servisima u smislu unosa financijskih podataka iz različitih izvora, poput računa, računa za plaćanje, bankovnih izvoda i ostalih izvora u knjigovodstveni softver.

Kontakt:

  1. Mail: drazena.knjigovodstvo@gmail.com
  2. Facebook stranica DrazenaHR
  3. Web stranica Budućnost_u_poslovanju
  4. Instagram drazenaHR

 

 

Lokacija

ZADAR

E-mail

drazena.knjigovodstvo@gmail.com

Kontakt

0958086746

Korisnik trenutno nema objavljenih članaka. :)

Pretplatite se na naš newsletter

logo

Copyright © 2022 - 2024 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content