Pozdrav svima! Moje ime je Martina Žgomba i vlasnica sam obrta Alpha & Omega putem kojeg pružam usluge kao virtualni asistent. Pomažem mikro, malim i srednjim poduzetnicima te pojedincima u organizaciji vremena i poslovanja, optimizaciji poslovnih procesa te administrativnim poslovima. A za one koji žele pokrenuti vlastiti posao kao virtualni asistent, ali ne znaju od kuda ni kako krenuti, kreirala sam online program POSTANI VIRTUALNI ASISTENT koji je prvi i jedinstveni program takvog tipa u Hrvatskoj gdje kroz 6 modula učim polaznike svemu onome što je potrebno kako bi se počeli baviti ovim poslom bez da traže odgovore na najčešća pitanja na raznim stranama.
Virtualni asistent je samozaposlena osoba koja svoje usluge pruža udaljenim putem, tj. online. U radu koristi vlastitu opremu i sredstva za rad, ima fleksibilno radno vrijeme u dogovoru s klijentom te svoje usluge naplaćuje po satu, po projektu ili paušalno. Obzirom na prethodno stečeno formalno i neformalno znanje, dodatne edukacije i radno iskustvo, virtualni asistenti pružaju različite vrste usluga kao što su usluge iz područja administracije, financija i računovodstva, marketinga, upravljanja projektima, osobne asistencije, istraživanja tržišta, tehničke i korisničke podrške održavanje web stranica, razna savjetovanja, izrade poslovnih planova i drugo. Angažiranjem virtualnog asistenta poduzetnici imaju više vremena za onaj dio poslovanja kojim donosi profit.
Djelatnosti: virtualni asistent | administracija | organizacija vremena | optimizacija poslovnih procesa | online program | edukacija
𝗨𝗦𝗟𝗨𝗚𝗘 𝗩𝗜𝗥𝗧𝗨𝗔𝗟𝗡𝗢𝗚 𝗔𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧𝗔
📑 Administrativna podrška
📈 Financijsko – računovodstvene
📅 Osobni asistent
📋 Upravljanje bazama podataka
📂 Project Management
🔗 Automatizacija poslovanja
𝗦𝗔𝗩𝗝𝗘𝗧𝗢𝗩𝗔𝗡𝗝𝗘 𝗢 𝗢𝗥𝗚𝗔𝗡𝗜𝗭𝗔𝗖𝗜𝗝𝗜 𝗩𝗥𝗘𝗠𝗘𝗡𝗔
– uključuje 6 Zoom sastanka 1:1 u trajanju od 60 minuta
– individualni pristup
Naučit ću te:
🕑 Postavljanju ciljeva
🕑 Određivanju prioriteta
🕒 Procijeniti dostupno vrijeme
🕓 Minimiziranju neučinkovitosti
🕔 Razvijanju produktivnih navika
🕕 Korisne metode planiranja vremena
🕖 Alate za upravljanje zadacima/vrijeme/projektima
OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESA
Ova usluga je za uspješne poduzetnike koji rade na rubu iscrpljenosti bez ikakvih sustava u svom poslovanju!
Radite pametnije, a ne teže.
1.Digitalna organizacija poslovanja
2.Evidentiranje, slaganje i organizacija te automatizacija poslovnih procesa je moja specijalnost!
Kao certificirani ClickUp Expert mogu vam pomoći organizirati poslovanje u ClickUp-u!
𝗢𝗡𝗟𝗜𝗡𝗘 𝗣𝗥𝗢𝗚𝗥𝗔𝗠 𝗣𝗢𝗦𝗧𝗔𝗡𝗜 𝗩𝗜𝗥𝗧𝗨𝗔𝗟𝗡𝗜 𝗔𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧
Prvi i jedini online program u Hrvatskoj koji educira buduće virtualne asistente gdje kroz samo 6 tjedana polaznici dobivaju sve što je potrebno za pokretanje vlastitog poslovanja. Osim uštede vremena, polaznici dobivaju jasnoću, konkretne smjernice iz iskustva koje se mogu odmah primijeniti u praksi, mentorstvo, podršku i motivaciju.
Program se sastoji od 6 modula:
Svaki modul sadrži prethodno snimljene video lekcije, dodatne pdf materijale i zadatke te bonus video lekcije stručnjaka iz područja knjigovodstva, brendiranja, marketinga, itd. Svaki tjedan polaznicama dajem pristup jednom modulu putem Google Diska, a na tjednim Zoom sastancima detaljnije prolazimo zadanu temu. Pored toga, polaznice dobivaju i pristup zatvorenoj Facebook grupi podrške te na kraju i potvrdu o uspješnom završetku programa.
Online program je moguće upisati grupno i individualno. Upisi za grupni online program se održavaju dva do tri puta godišnje, dok je individualni moguće upisati bilo kad, tijekom cijele godine.
Više o online programu vidi na linku.
𝗞𝗢𝗡𝗧𝗔𝗞𝗧
📩 Javi mi se na 𝗺𝗮𝗶𝗹: info@alphaomega-va.com
💻 Posjeti moju 𝘄𝗲𝗯 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗻𝗶𝗰𝘂
📲 Zakaži 𝗯𝗲𝘀𝗽𝗹𝗮𝘁𝗻𝗶 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗼 𝗰𝗮𝗹𝗹
𝗭𝗔𝗣𝗥𝗔𝗧𝗜 𝗠𝗘👇
LinkedIn
Instagram
Facebook
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.