Menu
Profilna slika

Nikolina Šrajbek

Moje ime je Nikolina, magistra sam poslovne ekonomije s više od jedanaest godina radnog iskustva i virtualna sam asistentica za područje administracije, ljudskih resursa, financija i računovodstva. Kroz svoju karijeru stekla sam čvrstu osnovu u upravljanju raznovrsnim radnim zadacima, uključujući vođenje financija i provođenje postupaka zapošljavanja. U svom radu pridajem veliku važnost organizaciji, određivanju prioriteta, točnosti, odgovornost te kontroli, što od mene iziskuje stalnu prilagodbu dinamičnim okolnostima u čemu se izvrsno snalazim. Smatram da je komunikacija ključ uspjeha, bilo da se radi o usmenoj ili pisanoj interakciji, a rad s ljudima i strateško razmišljanje su moj stalni motiv.Pored stručnih vještina, razvila sam sposobnost uspješne suradnje s poslovnim partnerima i upravljanje izazovima, što me usmjerava na stalno učenje i napredovanje. Dragi mikro i mali poduzetnici, obrtnici, OPG-ovci i udruge ako tražite stručnjaka koji će doprinijeti poslovnim ciljevima kroz predanost i dugogodišnje iskustvo, vjerujem da mogu biti pravi odabir za Vas.

Zanimanje

Magistra sam poslovne ekonomije s položenim Državnim stručnim ispitom II razine te Pedagoško-psihološkom izobrazbom za nastavnike ekonomske skupine predmeta. Također, posjedujem licencu za turističkog pratitelja.


Djelatnosti: Administracija, financije, trgovačko i proračunsko računovodstvo

Ukoliko trebate pomoć u obavljanju administrativnih zadataka, ljudskih resursa, financija ili računovodstva, bilo kratkoročno zbog povećanja obujma poslova ili dugoročno, slobodno me kontaktirajte. Moja uloga je preuzeti poslove koji Vama oduzimaju previše vremena, u kojima niste specijalizirani ili koja Vam jednostavno ne odgovaraju, čime ću pojednostaviti Vaše poslovne procese i omogućiti Vam da se fokusirate na ključne zadatke i ciljeve. Od mene možete očekivati ozbiljan, odgovoran, profesionalan i povjerljiv pristup poslu.

POPIS USLUGA I ALATA:

Administrativne usluge:

  • Usmena i pismena komunikacija (izrada svih vrsta dopisa, mailova i slično)
  • Komunikacija s državnim institucijama (Porezna uprava, HZMO, HZZO, HZZZ, FINA, Ministarstva, Sudovi…)
  • Izrada, slanje i/ili zaprimanje narudžbi, ponuda,  ugovora (Ugovor o kupoprodaji, Ugovor o radu, Ugovor o djelu, Ugovor o prodaji motornog vozila i slično)
  • Ispis i slanje pošiljaka (dopisa/računa/opomena/ IOS-a i dr.) u fizičkom obliku na adresu primatelja (u unos i slanje putem Elektroničke prijamne knjige – ePK te predaja pošiljaka u Poštanskom uredu)
  • Zaprimanje ulazne pošte (uključuje svu vrstu pismena te razvrstavnje/selektiranje iste prema potrebi klijenta)
  • Izrada putnih naloga (uključuje vođenje knjige putnih naloga)
  • Organizacija radnog procesa (određivanje prioriteta, izrada rasporeda i slično)
  • Organizacija prijevoza (komunikacija sa prijevoznicima, vozačima i izrada popratne dokumentacije kao što su CMR i ostali logistički dokumenti)
  • Organizacija i zakazivanje sastanaka (vođenje kalendara, slanje podsjetnika)
  • Vođenje brige o rokovima i popratnoj papirnoj dokumentaciji (plaćanje računa, obračun plaća, podnošenje obrazaca)
  • Popunjavanje i predaja svih vrsta obrazaca i formulara 
  • Spajanje/razdvajanje PDF-a i pretvorba dokumenata u druge formate
  • Priprema natječajne dokumentacije i prijava na natječaje
  • Sistematizacija podataka i organizacija mapa (na računalu, mailu ili Google Drive-u)
  • Izrada PowerPoint prezentacija
  • Predaja intrastat izvješća
  • Vođenje brige o voznom parku (evidencija vozila, registracija, osiguranje, vatrogasnih aparata te vođenje brige o isteku valjanosti)
  • Istraživanje tržišta (tko su novi klijenti, konkurencija, kakve su cijene)
  • Izrada prijepisa, bilješki, zapisnika
  • Priprema Dnevnog reda i materijala za sastanke, skupštine te slanje istih
  • Izrada i slanje pozivnica te vođenje evidencije potvrđenih dolazaka
  • Izrada anketa
  • Prijava štete osiguravateljskoj kući
  • Praćenje stanja upravno-pravnih dokumenata (ovršnost / izvršnost /pravomoćnost)
  • Backoffice poslovanje

*** Ova usluga uključuje i ostale, svakodnevne uredske poslove koje uobičajeno obavlja poslovna tajnica.

Financijsko-računovodstvene usluge­:

  • Evidencija i vođenje knjige ulaznih računa
  • Izrada predračuna, izlaznih računa i vođenje knjige izlaznih računa
  • Izrada ponuda
  • Izrada narudžbenica
  • Izrada primki i otpremnica (za robno-materijalno knjigovodstvo)
  • Priprema ostale dokumentacije za knjigovodstvo  (dostava preuzetih izvoda banke, ulaznih i/ili izlaznih računa)
  • Vođenje evidencije uplata po ulaznim i/ili izlaznim računima
  • Primanje i slanje e-računa (putem servisa moj-eračun ili drugih alata)
  • Usluge platnog prometa (internet bankarstvo – praćenje platnog prometa, vršenje plaćanja)
  • Kontrola, obračun i isplata putnih naloga (kreiranje virmana za isplatu ili vršenje isplate te predaja JOPPD obrazaca)
  • Provođenje usklađenja kupaca / dobavljača
  • Izrada i dostava  drugih JOPPD-obrazaca
  • Predaja PDV obrazaca ili drugih obrazaca putem aplikacije e-porezna
  • Izdavanje potvrda o plaći
  • Vođenje blagajne
  • Vođenje brige o rokovima i dospijećima računa
  • Usluga naplate potraživanja od dužnika (slanje opomena, izrada ovrha, podnošenje Zahtjeva za izravnu naplatu, telefonsko kontaktiranje dužnika…)
  • Podrška kod registracije obrta, otvaranja poslovnog računa
  • Praćenje prihoda i rashoda
  • Istraživanje tržišta (prikupljanje ponuda, informacija o određenim proizvodima i uslugama)
  • Praćenje stanja na tržištu u svrhu osiguranja optimalne cijene bez pretjeranih troškova
  • Izrada i slanje ugovora te briga o njihovoj naplati
  • Izrada financijskih izvješća i pripadajućih bilješki te predaja istih putem aplikacije FINA-e

*** Ova usluga uključuje i ostale, svakodnevne računovostveno – financijske poslove koje uobičajeno obavlja referent ili viši referent za financijsko računovodstvene poslove ili voditelj financijskog računovostva. Također, uključuje i ostalu pripremu dokumentacije prema željama klijenta, odnosno njegovog računovodstvenog ili knjigovodstvenog servisa (ako ga ima).

Kadrovske usluge:

  • Pomoć kod zapošljavanja novih zaposlenika (izrada oglasa, objava oglasa na stranicama Internetskim stranicama:HZZO, Moj Posao, Narodne novine, Studentski centar i dr.)
  • Zaprimanje molbi, životopisa i motivacijskih pisama (selekcija kontrola dostavljene dokumentacije)
  • Organiziranje razgovora s kandidatima koji zadovoljavaju uvjete natječaja
  • Selekcija kandidata i provođenje inicijalnog razgovora s kandidatima
  • Vođenje evidencije zaposlenika
  • Prijave / Odjave / Promjene podataka zaposlenika (e-mirovinsko, e-zdravstveno, e-porezna, FINA)
  • Izrada Ugovora o radu ili Ugovora o djelu
  • Izrada Sporazuma (o raskidu radnog odnosa) ili Otkaza ugovora o radu
  • Praćenje mjera za zapošljavanje te biranje najpovoljnijih uvjeta za poslodavca
  • Briga o rokovima isteka ugovora
  • Izrada evidencije radnog vremena i priprema iste za knjigovodstvo (vođenje podataka o prisutnosti, prekovremenom radu, skraćenom radnom vremenu, bolovanjima i drugim odsustvima s posla)
  • Vođenje evidencije godišnjih odmora, bolovanja i slično
  • Popunjavanje svih vrsta obrazaca i formulara vezanih za obračun plaće
  • Popunjavanje i predaja obrazaca „Prijava ozljede na radu“

*** Ova usluga uključuje i ostale, svakodnevne poslove koje uobičajeno obavlja odjel ljudskih resursa.

ALATI:

  • Microsoft Teams – za suradnju, videopozive i dijeljenje dokumenata
  • Zoom – za videokonferencije i online sastanke
  • Skype – za vođenje razgovora i sastanaka
  • Trello – vizualno praćenje zadataka i projekata uz pomoć ploča i kartica
  • Google Calendar – za upravljanje sastancima, podsjetnicima i važnim rokovima
  • Calendly – za zakazivanje sastanaka bez potrebe za dugim emailom ili telefonskim pozivima
  • Google Drive – za pohranu i dijeljenje dokumenata u oblaku
  • Dropbox – za pohranu, dijeljenje i sinkronizaciju datoteka
  • OneDrive – Microsoftov alat za pohranu i dijeljenje dokumenata
  • DocuSign – za elektroničko potpisivanje dokumenata
  • Gmail – alat za poslovnu i osobnu e-poštu
  • Clockify – alat za praćenje potrošnje vremena na određenom zadatku i/ili projektu
  • Canva – za izradu vizualnih sadržaja za društvene mreže, prezentacija, stranica, vizitki i sl.
  • Microsoft PowerPoint – za izradu prezentacije
  • Microsoft Office – Word, Excell, Outlook

Alati u kojima imam znanja i u kojima radim za klijente knjigovostveno-računovstvene poslove:

  • Task
  • MC Mario Commerce (za računovodstvo i uredsko poslovanje)
  • Konplast ( za računovostvo i uredsko poslovanje)
  • Moj e-račun
  • Fira
  • Minimax

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

  • Trebate li kratkoročnu pomoć zbog povećanja obujma poslova ili pak tražite dugoročnu suradnju na poslovima koji Vam troše puno vremena, u kojima niste vješti ili koje ne volite?
  • Želite li si olakšati ili ubrzati poslovanje, a niste sigurni kako?
  • Nedostaje Vam vremena za obitelj, prijatelje, sebe osobno?
  • Zanima Vas koje poslove može za Vas odraditi virtualni asistent?
  • Zanima li Vas kako izgleda suradnja sa mnom, kao virtualnim asistentom?
  • Trebate li pomoć oko organzacije poslovanja?
  • Niste sigurni da li bi angažirali virtualnog asistenta?
  • Ne znate koji bi alati bili korisni za Vaš poslovni proces?

Još uvijek niste sigurni trebate li virtulnog asistenta ??

Ako ste na jedno od gore navedenih pitanja odgovorili sa: DA —->Obratite mi se s povjerenjem i zakažite besplatne konzultacije putem linka:

https://calendly.com/va-besplatne-konzultacije/20min

Radujem se našem upoznavanju 🙂

Vaša Nikolina

 

Lokacija

Varaždin

E-mail

srajbek.nikolina@gmail.com

Korisnik trenutno nema objavljenih članaka. :)

Pretplatite se na naš newsletter

logo

Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content