Ukoliko trebate pomoć u obavljanju administrativnih zadataka, ljudskih resursa, financija ili računovodstva, bilo kratkoročno zbog povećanja obujma poslova ili dugoročno, slobodno me kontaktirajte. Moja uloga je preuzeti poslove koji Vama oduzimaju previše vremena, u kojima niste specijalizirani ili koja Vam jednostavno ne odgovaraju, čime ću pojednostaviti Vaše poslovne procese i omogućiti Vam da se fokusirate na ključne zadatke i ciljeve. Od mene možete očekivati ozbiljan, odgovoran, profesionalan i povjerljiv pristup poslu.
POPIS USLUGA I ALATA:
Administrativne usluge:
- Usmena i pismena komunikacija (izrada svih vrsta dopisa, mailova i slično)
- Komunikacija s državnim institucijama (Porezna uprava, HZMO, HZZO, HZZZ, FINA, Ministarstva, Sudovi…)
- Izrada, slanje i/ili zaprimanje narudžbi, ponuda, ugovora (Ugovor o kupoprodaji, Ugovor o radu, Ugovor o djelu, Ugovor o prodaji motornog vozila i slično)
- Ispis i slanje pošiljaka (dopisa/računa/opomena/ IOS-a i dr.) u fizičkom obliku na adresu primatelja (u unos i slanje putem Elektroničke prijamne knjige – ePK te predaja pošiljaka u Poštanskom uredu)
- Zaprimanje ulazne pošte (uključuje svu vrstu pismena te razvrstavnje/selektiranje iste prema potrebi klijenta)
- Izrada putnih naloga (uključuje vođenje knjige putnih naloga)
- Organizacija radnog procesa (određivanje prioriteta, izrada rasporeda i slično)
- Organizacija prijevoza (komunikacija sa prijevoznicima, vozačima i izrada popratne dokumentacije kao što su CMR i ostali logistički dokumenti)
- Organizacija i zakazivanje sastanaka (vođenje kalendara, slanje podsjetnika)
- Vođenje brige o rokovima i popratnoj papirnoj dokumentaciji (plaćanje računa, obračun plaća, podnošenje obrazaca)
- Popunjavanje i predaja svih vrsta obrazaca i formulara
- Spajanje/razdvajanje PDF-a i pretvorba dokumenata u druge formate
- Priprema natječajne dokumentacije i prijava na natječaje
- Sistematizacija podataka i organizacija mapa (na računalu, mailu ili Google Drive-u)
- Izrada PowerPoint prezentacija
- Predaja intrastat izvješća
- Vođenje brige o voznom parku (evidencija vozila, registracija, osiguranje, vatrogasnih aparata te vođenje brige o isteku valjanosti)
- Istraživanje tržišta (tko su novi klijenti, konkurencija, kakve su cijene)
- Izrada prijepisa, bilješki, zapisnika
- Priprema Dnevnog reda i materijala za sastanke, skupštine te slanje istih
- Izrada i slanje pozivnica te vođenje evidencije potvrđenih dolazaka
- Izrada anketa
- Prijava štete osiguravateljskoj kući
- Praćenje stanja upravno-pravnih dokumenata (ovršnost / izvršnost /pravomoćnost)
- Backoffice poslovanje
*** Ova usluga uključuje i ostale, svakodnevne uredske poslove koje uobičajeno obavlja poslovna tajnica.
Financijsko-računovodstvene usluge:
- Evidencija i vođenje knjige ulaznih računa
- Izrada predračuna, izlaznih računa i vođenje knjige izlaznih računa
- Izrada ponuda
- Izrada narudžbenica
- Izrada primki i otpremnica (za robno-materijalno knjigovodstvo)
- Priprema ostale dokumentacije za knjigovodstvo (dostava preuzetih izvoda banke, ulaznih i/ili izlaznih računa)
- Vođenje evidencije uplata po ulaznim i/ili izlaznim računima
- Primanje i slanje e-računa (putem servisa moj-eračun ili drugih alata)
- Usluge platnog prometa (internet bankarstvo – praćenje platnog prometa, vršenje plaćanja)
- Kontrola, obračun i isplata putnih naloga (kreiranje virmana za isplatu ili vršenje isplate te predaja JOPPD obrazaca)
- Provođenje usklađenja kupaca / dobavljača
- Izrada i dostava drugih JOPPD-obrazaca
- Predaja PDV obrazaca ili drugih obrazaca putem aplikacije e-porezna
- Izdavanje potvrda o plaći
- Vođenje blagajne
- Vođenje brige o rokovima i dospijećima računa
- Usluga naplate potraživanja od dužnika (slanje opomena, izrada ovrha, podnošenje Zahtjeva za izravnu naplatu, telefonsko kontaktiranje dužnika…)
- Podrška kod registracije obrta, otvaranja poslovnog računa
- Praćenje prihoda i rashoda
- Istraživanje tržišta (prikupljanje ponuda, informacija o određenim proizvodima i uslugama)
- Praćenje stanja na tržištu u svrhu osiguranja optimalne cijene bez pretjeranih troškova
- Izrada i slanje ugovora te briga o njihovoj naplati
- Izrada financijskih izvješća i pripadajućih bilješki te predaja istih putem aplikacije FINA-e
*** Ova usluga uključuje i ostale, svakodnevne računovostveno – financijske poslove koje uobičajeno obavlja referent ili viši referent za financijsko računovodstvene poslove ili voditelj financijskog računovostva. Također, uključuje i ostalu pripremu dokumentacije prema željama klijenta, odnosno njegovog računovodstvenog ili knjigovodstvenog servisa (ako ga ima).
Kadrovske usluge:
- Pomoć kod zapošljavanja novih zaposlenika (izrada oglasa, objava oglasa na stranicama Internetskim stranicama:HZZO, Moj Posao, Narodne novine, Studentski centar i dr.)
- Zaprimanje molbi, životopisa i motivacijskih pisama (selekcija kontrola dostavljene dokumentacije)
- Organiziranje razgovora s kandidatima koji zadovoljavaju uvjete natječaja
- Selekcija kandidata i provođenje inicijalnog razgovora s kandidatima
- Vođenje evidencije zaposlenika
- Prijave / Odjave / Promjene podataka zaposlenika (e-mirovinsko, e-zdravstveno, e-porezna, FINA)
- Izrada Ugovora o radu ili Ugovora o djelu
- Izrada Sporazuma (o raskidu radnog odnosa) ili Otkaza ugovora o radu
- Praćenje mjera za zapošljavanje te biranje najpovoljnijih uvjeta za poslodavca
- Briga o rokovima isteka ugovora
- Izrada evidencije radnog vremena i priprema iste za knjigovodstvo (vođenje podataka o prisutnosti, prekovremenom radu, skraćenom radnom vremenu, bolovanjima i drugim odsustvima s posla)
- Vođenje evidencije godišnjih odmora, bolovanja i slično
- Popunjavanje svih vrsta obrazaca i formulara vezanih za obračun plaće
- Popunjavanje i predaja obrazaca „Prijava ozljede na radu“
*** Ova usluga uključuje i ostale, svakodnevne poslove koje uobičajeno obavlja odjel ljudskih resursa.
ALATI:
- Microsoft Teams – za suradnju, videopozive i dijeljenje dokumenata
- Zoom – za videokonferencije i online sastanke
- Skype – za vođenje razgovora i sastanaka
- Trello – vizualno praćenje zadataka i projekata uz pomoć ploča i kartica
- Google Calendar – za upravljanje sastancima, podsjetnicima i važnim rokovima
- Calendly – za zakazivanje sastanaka bez potrebe za dugim emailom ili telefonskim pozivima
- Google Drive – za pohranu i dijeljenje dokumenata u oblaku
- Dropbox – za pohranu, dijeljenje i sinkronizaciju datoteka
- OneDrive – Microsoftov alat za pohranu i dijeljenje dokumenata
- DocuSign – za elektroničko potpisivanje dokumenata
- Gmail – alat za poslovnu i osobnu e-poštu
- Clockify – alat za praćenje potrošnje vremena na određenom zadatku i/ili projektu
- Canva – za izradu vizualnih sadržaja za društvene mreže, prezentacija, stranica, vizitki i sl.
- Microsoft PowerPoint – za izradu prezentacije
- Microsoft Office – Word, Excell, Outlook
Alati u kojima imam znanja i u kojima radim za klijente knjigovostveno-računovstvene poslove:
- Task
- MC Mario Commerce (za računovodstvo i uredsko poslovanje)
- Konplast ( za računovostvo i uredsko poslovanje)
- Moj e-račun
- Fira
- Minimax
—————————————————————————————————————————————————————————————————————
- Trebate li kratkoročnu pomoć zbog povećanja obujma poslova ili pak tražite dugoročnu suradnju na poslovima koji Vam troše puno vremena, u kojima niste vješti ili koje ne volite?
- Želite li si olakšati ili ubrzati poslovanje, a niste sigurni kako?
- Nedostaje Vam vremena za obitelj, prijatelje, sebe osobno?
- Zanima Vas koje poslove može za Vas odraditi virtualni asistent?
- Zanima li Vas kako izgleda suradnja sa mnom, kao virtualnim asistentom?
- Trebate li pomoć oko organzacije poslovanja?
- Niste sigurni da li bi angažirali virtualnog asistenta?
- Ne znate koji bi alati bili korisni za Vaš poslovni proces?
Još uvijek niste sigurni trebate li virtulnog asistenta ??
Ako ste na jedno od gore navedenih pitanja odgovorili sa: DA —->Obratite mi se s povjerenjem i zakažite besplatne konzultacije putem linka:
https://calendly.com/va-besplatne-konzultacije/20min
Radujem se našem upoznavanju 🙂
Vaša Nikolina
Korisnik trenutno nema objavljenih članaka. :)