Moje ime je Josipa i vlasnica sam obrta JK_VIRTUALNI ASISTENT. Nakon 18 godina rada u prodaji hotelskih kapaciteta, administraciji, financijama, ljudskim resursima i knjigovodstvu, odlučila sam pokrenuti vlastiti posao i pružati stručnu, odgovornu i diskretnu podršku kao virtualna asistentica. Smatram da su uz profesionalno znanje, moje ljubaznost, odgovornost, pouzdanost, povjerljivost i točnost kvalitete koje čine razliku i razlog zašto odabrati baš mene kao svog VA. Misija: Osloboditi vrijeme klijentima za bitne poslovne ili osobne ciljeve. Vizija: Postati prepoznatljiva VA na regionalnom tržištu uz stalno usavršavanje.
Virtualna asistentica za turizam, administraciju, paušalne obrte i OPG-ove
Djelatnosti: Pomažem malim i obiteljskim hotelima, privatnim iznajmljivačima, turističkim agencijama, knjigovodstvenim servisima, paušalnim obrtnicima i OPG-ovima da lakše upravljaju svakodnevnim zadacima i ostanu usklađeni sa zakonskim obvezama.
Pomažem malim i obiteljskim hotelima, privatnim iznajmljivačima, turističkim agencijama, knjigovodstvenim servisima, paušalnim obrtnicima i OPG-ovima da lakše upravljaju svakodnevnim zadacima i ostanu usklađeni sa zakonskim obvezama.
Usluge koje nudim:
– Hotelijerstvo i OTA kanali: Upravljanje rezervacijama, komunikacija s gostima, ažuriranje ponuda i cijena,
optimizacija profila
– Privatni iznajmljivači: puna administrativna i operativna podrška: vođenje rezervacija, ažuriranje
kalendara i cijena na svim kanalima, komunikacija s gostima na više jezika, slanje potvrda i informacija
prije dolaska, priprema personaliziranih ponuda
– Podrška turističkim agencijama: obrada rezervacija, komunikacija s gostima i partnerima, izrada
itinerera, organizacija izleta, ažuriranje ponuda na OTA kanalima
– Administracija: prijave/odjave radnika, radne dozvole, zaštita na radu
– Financijsko-administrativne usluge: računi, putni nalozi, obračuni, usklađivanja
– Organizacija i komunikacija: vođenje kalendara, zakazivanje sastanaka, e-mailovi, obrada dokumentacije
– Zakonska usklađenost: osnovni GDPR, HACCP dokumentacija
– Knjigovodstvena podrška za paušalne obrtnike i OPG-ove
Alati koje koristim: Calendly, Clockify, Trello, Canva
Radujem se prilici da zajedno unaprijedimo tvoje poslovanje!
Virtualni asistenti sve su traženiji, ali još uvijek mnogima nepoznanica.
Evo što zapravo radimo:
Tko su virtualni asistenti?
Virtualni asistent (VA) je samozaposlena osoba koja na daljinu pruža administrativnu, organizacijsku i stručnu podršku klijentima, koristeći vlastitu opremu i alate. Radi s više klijenata, najčešće iz različitih industrija, i usluge naplaćuje po satu, projektu ili paketu.
🔹 Karakteristike virtualnog asistenta:
– Samozaposleni, bez potrebe za fizičkim uredom
– Fleksibilni u organizaciji vremena i cijeni
– Koriste vlastite alate i digitalne platforme
✅ Prednosti za klijente:
– Ušteda vremena i troškova
– Fleksibilna i skalabilna podrška
– Pristup stručnosti bez potrebe za dodatnim zapošljavanjem
– Manje operativnih obveza – više fokusa na ključne ciljeve
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.