Menu
Profilna slika

BARBARA SMRČEK

Pružam usluge virtualne asistencije on-line, što uključuje administrativne, financijske i računovodstvene usluge, istraživanje tržišta, osobnu asistenciju, e-mail management, organizacija i optimizacija poslovanja, financijske konzultacije kao zastupnik u osiguranju, kao i sve druge poslove po želji klijenata. Radno iskustvo preko 20 godina u svim područjima ekonomije, garancija je brze i efikasne usluge. Sve usluge odrađujem i na engleskom jeziku. Radim po satu, paušalno ili po projektu, kako klijentu više odgovara. Licencirani sam zastupnik u osiguranju i radim i kao financijski konzultant.

Zanimanje

Po zanimanju sam magistra ekonomije sa bogatim iskustvom u svim područjima ekonomije: u nabavi, prodaji, ljudskim resursima, računovodstvu i financijama, u kontroli kvalitete, optimizaciji poslovnih procesa i proizvodnje. Svakodnevno komuniciram sa klijentima iz cijeloga svijeta na engleskom i njemačkom jeziku. Uvodim sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015. Vlasnica sam obrta Be VA preko kojeg pružam usluge virtualnog asistenta start-upovima, mikro poduzetnicima, OPG-ovima, paušalnim obrtnicima te im pomažem u organizaciji i optimizaciji poslovanja, kako bi imali više vremena za bitnije stvari. Organiziram različite evente kao Event koordinator. Kao financijski savjetnik pomogla sam mnogima posložiti osobne financije i naučila ih pratiti vlastite prihode i troškove, te povećati mirovinu.


Djelatnosti: virtualni asistent, osobne financije, istraživanje tržišta, nabava i prodaja roba i usluga, logistika, optimizacija poslovnih procesa, uvođenje sustava upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015, financijski konzultant

Dugi niz godina bavim se istraživanjem tržišta kako bi mogla kvalitetno nabavljati  i prodavati materijale, robe i usluge na svjetskom tržištu. Vodila sam razne projekte i vodila timove ljudi. Optimizirala sam poslovanje odjela nabave i prodaje, pregovarala o cijenama i uvjetima poslovanja najčešće na engleskom jeziku. Kao interni auditor za sustave kvalitete ISO 9001 i ISO 14001 sudjelovala sam u implementaciji, provođenju i održavanju certifikata. Koristim alate: Asana, Slack, Google Sheets, Sales Navigator, Clockify, ZOHO CRM, LinkedIn Outreach, Canva, Calendly, Canva, Mailchimp, Loom, Zoom, Squarespace, PandaDoc, Mailchimp, Hubspot, WordPress, Google Calendar, Skype, DocuSign, Power Point, MS Office i drugi alati po potrebi klijenta. …

Vodila sam razne projekte i procese i na taj način optimizirala i organizirala poslovanje.

Implementira sam i uvodila sustave kvalitete – kao interni auditor pišem Radne Upute i Procedure, provodim Interne audite za certifikate ISO9001:2015 i ISO14001:2015.

Radim i slijedeće poslove kao virtualna asistentica:

  • Izrada Intrastat Izvještaja
  • Izrada prezentacija
  • Obrada Narudžbi
  • Prodaja roba i usluga
  • E-mail management
  • Organizacija događaja i putovanja
  • Vođenje radnog vremena
  • Regrutacija i selekcija zaposlenika
  • Pisanje blogova
  • Međunarodna trgovina
  • Financijsko savjetovanje i osobne financije

Lokacija

Donja Stubica

E-mail

barbara@beva.hr

Kontakt

+38598683150

Moja američka Akademija za žene poduzetnice - AWE

Pročitaj više

Pretplatite se na naš newsletter

logo

Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.

MojProfil internet portal
Skip to content