Usluge koje nudim:
– Hotelijerstvo i OTA kanali: Upravljanje rezervacijama, komunikacija s gostima, ažuriranje ponuda i cijena,
optimizacija profila
– Privatni iznajmljivači: puna administrativna i operativna podrška: vođenje rezervacija, ažuriranje
kalendara i cijena na svim kanalima, komunikacija s gostima na više jezika, slanje potvrda i informacija
prije dolaska, priprema personaliziranih ponuda
– Podrška turističkim agencijama: obrada rezervacija, komunikacija s gostima i partnerima, izrada
itinerera, organizacija izleta, ažuriranje ponuda na OTA kanalima
– Administracija: prijave/odjave radnika, radne dozvole, zaštita na radu
– Financijsko-administrativne usluge: računi, putni nalozi, obračuni, usklađivanja
– Organizacija i komunikacija: vođenje kalendara, zakazivanje sastanaka, e-mailovi, obrada dokumentacije
– Zakonska usklađenost: osnovni GDPR, HACCP dokumentacija
– Knjigovodstvena podrška za paušalne obrtnike i OPG-ove
Alati koje koristim: Calendly, Clockify, Trello, Canva
Zainteresirani ste za suradnju?
Javite mi se:
📧 jk.virtualniasistent@gmail.com
📅 Zakažite besplatne konzultacije:
https://calendly.com/jk_virtualniasistent/30min
Radujem se prilici da zajedno unaprijedimo vaše poslovanje!
# | Detalji |
---|---|
Autor | Josipa Kartelo ( JK_VIRTUALNI ASISTENT ) |
Kontakti | jk.virtualniasistent@gmail.com (TEL: 095 397 7202 ) |
Lokacija | Hrvatska, Vodice - 22211, Josipa Šprljana Akabe 8 |
Zanimanja, aktivnosti ili djelatnosti | Pomažem malim i obiteljskim hotelima, privatnim iznajmljivačima, turističkim agencijama, knjigovodstvenim servisima, paušalnim obrtnicima i OPG-ovima da lakše upravljaju svakodnevnim zadacima i ostanu usklađeni sa zakonskim obvezama. |
Copyright © 2022 - 2025 MM Agency, obrt za internetske portale | Sva prava pridržana.